Fujifilm INSTAX SQ40 - Black
3 799 Kč
3 698 Kč
3 056 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Hranatá silueta modelu SQUARE SQ40 a klasický černý povrch, navržený s ohledem na ty nejodvážnější, se hodí k jakémukoli vzhledu. Navrženo tak, aby perfektně padlo do ruky. Formát SQUARE Neomezená kreativita se svobodou a formou širšího rámu. Automatická expozice Zachyťte jasné fotografie i v tmavých prostorách - není potřeba žádné speciální nastavení. Režim selfie Jednoduše otočte kroužkem objektivu a použijte zrcadlo k snadnému pořízení dokonalého selfie! Filmový - FUJIFILM INSTAX SQUARE instantní fólie Velikost obrázku fotografie - 62 mm × 62 mm Čočka - 2 součásti, 2 prvky, f = 65,75 mm, 1:12,6 Hledáček - Reverzní Galileův vyhledávač, 0,4×, s cílovým bodem Střelnice - 0,3 m a více (použijte režim selfie po dobu 0,3 m až 0,5 m) Okenice - Naprogramovaná elektronická závěrka 1/2 až 1/400 s. Pomalá synchronizace pro slabé osvětlení Kontrola expozice - Automatická, Lv 5,0 až 15,5 (ISO 800) Vyhazování filmu - Automatický Doba vyvolání filmu - Přibližně 90 sekund (liší se v závislosti na okolní teplotě) Záblesk - Konstantní záblesk (automatické nastavení světla), doba recyklace: 7,5 sekundy nebo méně (při použití nových baterií), účinný dosah záblesku: 0,3 až 2,2 m Zdroj proudu - Dvě lithiové baterie (CR2), kapacita: cca 30 filmových balení INSTAX SQUARE (za zkušebních podmínek FUJIFILM) Čas automatického vypnutí - Po 5 minutách Jiný - Zahrnuje počítadlo fólií a okno pro potvrzení balení fólií Dimenze - 134,2 mm × 120,2 mm × 60,5 mm Hmotnost - 453 g (bez baterií, popruhu a fólie)Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.