Gigaset Premium 100HX - Inteligentní manažer kontaktů - Rozbalené
1 999 Kč
1 572 Kč
1 299 Kč bez DPH
Koupit nové za 1 764 Kč
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Gigaset Premium 100HX - Inteligentní manažer kontaktů
Kompatibilita
- DECT základny Gigaset
- DECT/GAP telefonní základny jiných výrobců
- DECT/GAP routery (např. AVM FRITZ!Box)
- Routery s DECT CAT-iq 2.0/2.1 (např. Telekom Speedport W724V, TP-LINK Archer VR200v, o2 HomeBox 2)
Obecné funkce
Adresář až na 500 kontaktů, každý na 3 telefonní čísla
Vynikající akustika s audio profily, které lze rychle nastavit pomocí funkčních kláves
Micro-USB pro synchronizaci dat s PC
Režim handsfree ve vynikající, plně duplexní kvalitě
Připojení náhlavní soupravy kabelem
Vysoce kvalitní barevný TFT displej
Zobrazení hovoru s obrázkem (Picture CLIP)
Kvalita audia
Pohodlný režim handsfree v plně duplexní kvalitě
Nastavitelné audio profily pro optimální přizpůsobení akustiky místní situaci
Snadné ovládání hlasitosti pomocí postranních tlačítek na sluchátku
Hlasitost vyzváněcího tónu nastavitelná v 5 fázích
Jack (2,5 mm) pro připojení náhlavní soupravy (mono)
Adresář a funkce vytáčení
Adresář až na 500 kontaktů (vCard): jméno, příjmení, 3 telefonní čísla, e-mail, narozeniny, VIP melodie, obrázek pro PictureCLIP
Přenos vCard na mobilní telefon / PC pomocí micro-USB
Opětovné vytáčení posledních 20 čísel
Automatické opětovné vytáčení
Programovatelné klávesy rychlé volby (klávesy 2?9)
Displej
Podsvícený barevný TFT displej 38 x 32 mm (V x Š), úhlopříčka 46 mm (1,8") 65.000 barev, 8 řádků, 128 x 160 pixelů
Velký upravitelný font pro seznamy volajících a adresář
V režimu spánku - zobrazení data a času - zobrazení síly signálu a stavu nabití baterie - displejové klávesy pro rychlý výběr funkcí
V průběhu hovoru: zobrazení doby trvání hovoru
Zobrazení a signalizace hovorů
Telefonním číslem nebo jménem (CLIP / CNIP)
Obrázkem volajícího (Picture CLIP)
Individuálním vyzváněcím tónem - 22 melodií na sluchátku - 5 úrovní hlasitosti / VYPNUTO / nastavitelné crescendo
Obrázky a vyzváněcí tóny pro sluchátko ke stažení (např. *.bmp, *.mp3 atd.)
Zobrazení zmeškaných hovorů / seznamu volajících
Seznam volajících s telefonním číslem (CLIP) a časem pro všechny hovory (60 záznamů), odchozí, příchozí či zmeškané hovory (každý o 20 záznamech)
Klávesnice
Vysoce kvalitní podsvícená klávesnice
Podsvícená klávesa hovorů / handsfree
Klávesa pro nastavení audio profilů
Zámek klávesnice zapnuto / vypnuto přes klávesu #
Nastavitelný automatický zámek klávesnice
Menu
Pohodlný průvodce menu v různých jazycích (D, GB, F, I, E, P, TR atd.)
Snadné ovládání pomocí barevných ikon, textů v menu a displejových kláves
Funkce textových zpráv
Odesílání a příjem SMS přes pevnou síť a IP (RTP)
Odesílání textových zpráv o délce až 612 znaků
Paměť na 50 SMS
Odesílání textových zpráv na e-mailovou adresu
Převzetí telefonních čísel (vCard) z textových zpráv do adresáře Gigaset PREMIUM 100HX
Připojení PC
Připojení k PC přes datový kabel pomocí micro-USB na sluchátku (kabel není součástí dodávky)
Software zdarma: Gigaset QuickSync pro Microsoft nebo Mac
Synchronizace adresáře s programy MS Outlook a MAC
Další funkce
Plug-and-play – velmi snadná instalace: vybalte, zapojte a volejte (sluchátko registrováno ex works)
Kalendář s měsíčním přehledem a organizérem na 30 schůzek s textem a samostatným vyzváněcím tónem
Připomínka narozenin pro každý záznam v adresáři
Funkce budíku s nastavitelnou melodií a funkcí opětovného buzení
Dětský monitor (dětská chůvička) s funkcí interkomu
Funkce přímého hovoru (dětský hovor): výběr telefonního čísla stisknutím jakékoli klávesy
Upravitelný název sluchátka
Podpora funkcí sítě, například přesměrování hovorů, čekání hovorů atd.
ECO DECT
Automatické snížení vysílacího výkonu v závislosti na vzdálenosti mezi sluchátkem a základnou
Bez radiace v pohotovostním režimu, i při použití více sluchátek, podporují-li všechna přihlášená sluchátka ECO DECT
Nízká spotřeba energie díky energeticky úsporným plug-in napájecím adaptérům
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.