HL-1222WE laserová tiskárna BK BROTHER - Použité
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Brother HL-1222WE
Rychlá a kompaktní bezdrátová mono laserová tiskárna HL-1222WE nabízí profesionální kvalitu tisku za super nízkou cenu.
Ideální pro pracovní skupiny. Snadno použitelná tiskárna HL-1222WE spolehlivě splní vaše požadavky na každodenní tisk a zároveň pomáhá snižovat náklady na tisk.
Formát tiskárny: A4
Rozlišení[DPI]: 2400 x 600
Rychlost černého tisku [str/min]: 20
Tisk první strany [sec]: do 10s
Paměť [MB]:32
Kapacita zásobníku [str]: 150
Rozhraní: Wi-Fi IEEE 802.11 b/g/n, USB 2.0
Kapacita startovacího toneru [str]: 1500
Spotřeba [W]: 40
Spotřeba StandBy [W]: 0,5
Hlučnost [dB]: 51
Rozměry [VxŠxH mm]: 189 x 340 x 238
Hmotnost [kg]: 4,6
Podporované operační systémy:
Windows® 8(32 & 64 bit verze), Windows® 7 (32 & 64 bit verze), Windows Vista® (32 & 64 bit verze), Windows® XP Professional (32 & 64 bit verze), Windows® XP Home Edition, Windows® Server 2012R2, Windows® Server 2012, Windows® Server 2008R2, Windows® Server 2008 (32 & 64 bit verze), Windows® Server 2003 (32 & 64 bit verze). OS X 10.7.5, 10.8.x, 10.9.x, 10.10.x or greater. Linux CUPS, LPD/LPRng (x86/x64 environment)
Obsah balení:
Napájecí kabel, příručka pro bezpečnost výrobku, software disk, záruční karta, průvodce rychlým nastavením
HL-1222WE je tiskárna, která se vyznačuje nízkými náklady na tisk. Model podporuje efektivní tonery Brother, které jsou k dispozici za přijatelné ceny. Nabízí kompaktní rozměry, pohodlné ovládání, elegantní design a vestavěnou bezdrátovou síť.
Laserové zařízení Brother je zaměřené na domácnosti a malé firmy. HL-1222WE je jednofunkční tiskárna, která tiskne až 20 stránek za minutu a první výtisk je připraven po 10 sekundách.
Standardní tonerová kazeta vytiskne až 1500 stran. Jednotka je snadno instalovatelná a intuitivní - je vybavena ovládacím panelem LED a technologií, která zabraňuje uvíznutí papíru. Model je dodáván se zásobníkem na 150 listů papíru. Zařízení pracuje na bezdrátových sítích 802.11b/g/n a nabízí 32 MB vestavěné paměti a rychlé rozhraní USB 2.0.
HL-1222WE podporuje aplikaci Brother iPrint & Scan, která umožňuje přímý skenování a tisk z mobilních zařízení, jako jsou iPhone, iPad a tablety a smartphony se systémem Android nebo Windows Phone.
Laserová tiskárna Brother HL-1222WE je v souladu s normami životního prostředí Blue Angel a ENERGY STAR.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.