HP PC OMEN GT21-0008nc, INTEL i7-12700K, 32GB DDR4, SSD 1TB, RTX 3070 Ti 8GB, Win11, Key+mous, WiFi, BT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP PC OMEN GT21-0008nc
Produktový kód: 196548548064
Obecný popis
HP OMEN GT21-0008nc je mistrovský herní počítač. Využívá nejnovější procesor Intel a pokročilou grafiku.
Chlazení
Prvotřídní chladicí systém chrání před přehřátím. Ventilátory jsou strategicky umístěné pro optimální chlazení.
Rozšiřitelnost
Design umožňuje snadné rozšiřování paměti a úložiště bez použití nářadí.
Technická specifikace
Operační systém
Windows 11 Home 64-bit
Procesor
Intel Core™ i7-12700K, Alder Lake, 3,60 GHz max. 5,00 GHz, 25 MB mezipaměti, 12 jader
Čipová sada
Intel ADL Z690
Základní deska
BlizzardOC
Paměť
32 GB DDR4 3733 MHz (2× 16 GB) HyperX, možnost rozšíření na 64 GB
Úložiště
1 TB M.2 SSD PCIe 4x4 NVMe TLC, 2× M.2 SSD 2280 (1× obsazená), 2× 3,5" (volná)
Grafická karta
NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti, 8 GB vyhrazené paměti GDDR6
Zvuk
Integrovaná zvuková karta s podporou prostorového zvuku 5.1 DTS:X Ultra
Síťové rozhraní
Integrovaná síťová karta Ethernet LAN 10/100/1000, bezdrátová karta Intel AX201 WiFi 6 ax (2x2) s Bluetooth 5.0
Porty a konektory
- 1× USB-C 3.2 Gen 2
- 1× USB-C 3.2 Gen 1
- 1× USB 3.2 Gen 2
- 3× USB 3.2 Gen 1
- 4× USB 2.0
- 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu
- 1× zvukový vstup (line in)
- 1× zvukový výstup (line out)
- 2× vstup pro mikrofon
- 1× RJ-45 (LAN)
Videokonektory
- 1× HDMI 2.1
- 3× DisplayPort 1.4
Rozšiřující sloty
- 1× PCI Express x16 (5.0)
- 1× PCI Express x4 (3.0)
- 1× M.2 2230 (obsazený - WiFi karta)
- 2× M.2 2280 PCIe Gen4 pre SSD disk (1× obsazený)
Příslušenství
USB klávesnice HP 310, USB myš HP 310
Rozměry a hmotnost
20,4 × 47 × 46,7 cm, 18,7 kg
Provedení
Minitower
Požadavky na napájení
800 W zdroj
Dodávaný software
Antivirový program McAfee LiveSafe™ (roční předplatné)
Záruka
2 roky
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.