iGET SECURITY EP29 White - Bateriová solární Wi-Fi IP kamera fungující samostatně a také pro alarm iGET SECURITY M5
3 499 Kč
2 810 Kč
2 322 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Detailní popis produktu iGET SECURITY EP29 White - Bateriová solární bezdrátová IP FullHD kamera s LED světlem fungující samostatně a také pro alarm iGET SECURITY M5 Bateriová solární kamera fungující samostatně, není třeba žádný rekordér nebo řídící jednotka, jen připojení k Wi-Fi síti. Ovšem také se dokáže připojit k systému iGET SECURITY M5. Vnitřní i venkovní použití díky voděodolnému provedení IP66. IP FullHD 1080p (1920x1080) kamera s detekcí pohybu a online sledováním přes mobil - CZ/SK/EN/PL/HU/DE aplikace Android/iOS, obousměrný přenos zvuku, automatické barevné a IR LED noční přisvícení 20 m, mikrofon, reproduktor, Wi-Fi 2.4 GHz, Bluetooth 5.0, solární panel nabije vnitřní baterii 5200 mAh do 3 hod, ukládání na microSD kartu, slot až pro 128GB nebo Cloud, snímač 1/2,9" CMOS, f= 2,8 mm, úhel záběru 135°, komprese H.265, odolnost IP66. EP29_21 Hlavní parametry: - je určena pro vnitřní i venkovní prostředí, má krytí IP66 proti vodě a prachu, - obsahuje výkoný solární panel díky kterému dobíjí vnitřní baterii s kapacitou 5200 mAh, - solární panel dokáže baterii plně nabít do 3 hod na slunečním svitu, - obsahuje dvě LED světla s výkonem 600lm, je možné tak nastavit přisvícení dané plochy nebo výstrahu pomocí blikání, - funguje zcela samostatně, stačí pouze Wi-Fi síť 2,4 GHz, - automatická detekce pohybu s notifikací do aplikace (tři stupně nastavení) a automatické nahrávání na microSD kartu nebo Cloud, - barevné nebo infračervené automatické noční vidění do vzdálenosti až 20 m, - velmi přesná AI detekce pohybu s nastavením citlivosti, - nahrávání FullHD, kódování H.265, úhel záběru 135°, - pomocí aplikace může uživatel nahrávat, fotografovat, odposlouchávat a mluvit, - kamera je určena do všech míst, kde je požadováno střežení pomocí videozáznamu, - jednoduché rozšíření základního setu alarmu iGET SECURITY M5, je možné připojit až 200ks těchto kamer, - sledování online i nahraného videa přímo na mobilním telefonu v aplikaci, aplikace v jazyce EN/CZ/SK/PL/HU/DE, - ukládání dat ne microSD kartu nebo Cloud, obsahuje microSD slot pro kartu až 128 GB, - obsahuje Bluetooth BLE 5.0 pro prvotní nastavení připojení k Wi-Fi, - balení obsahuje solární kameru EP29 White, pevný držák z kovové slitiny, kabel USB-C, montážní sadu, manuál. EP29village Specifikace: Video + Audio Senzor: 1/2,9" CMOS senzor Rozlišení: FullHD 1080p (1920x1080), 64 kb/s - 8 Mb/s Počet snímků za vteřinu: 15fps při 1080p Video komprese: H.265 Optika: f: 2,8mm, F:2,2 Úhel záběru 135° Noční vidění: ano, automatické IR LED svícení, také barevné noční svícení až 20m Zvuk: ano, obousměrný, mikrofon, reproduktor LED světlo: 600lm, dosah 8m, 4000~5000 K Detekce + poplach AI Smart detekce: PIR senzor + detekce osoby Úhel záběru PIR senzoru: 120° Vzdálenost detekce pohybu: 6 - 8 m Zvukový poplach: ano, zabudovaná siréna v kameře, 85 dB Nahrávání: ano, 15s video od detekce pohybu Nahrávání: 15s videonahrávka pokud je detekován pohyb Připojení Wi-Fi: 2,4 GHz IEEE 802.11 b/g/n Zabezpečení Wi-Fi: WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK Bluetooth: BLE 5.0 Napájení Baterie: vnitřní, pevná, 5200 mAh Solární napájení: plně nabito na přímém slunci do 3 hod Další dobíjení: 5V DC 2A, USB typ C, adaptér není součástí balení Systém a úložiště Kompatibilita: funkční zcela samostatně, nebo s alarmem iGET SECURITY M5 Vnitřní paměť: ne Slot pro paměťovou kartu: ano, microSD, max. 128GB Ukládání dat: lokálně na microSD kartu nebo na předplacený Cloud Provoz a odolnost Provozní teplota: - 20°C ~ +60°C Provozní vlhkost: 10% ~ 90% Krytí proti vodě a prachu: ano, IP66 Rozměry a hmotnost Rozměry kamery: 105 x 108 x 68 mm Hmotnost kamery: 386 g Obsah balení 1x Solární kamera EP29 White 1x Pevný držák z kovové slitiny 1x USB-C kabel 1x montážní sada 1x Uživatelská příručkaParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.