Lenovo ThinkCentre M75s G2 SFF Ryzen 3 Pro 5350G/8GB/256GB SSD/DVD-RW/3yOnSite/Win11 Pro/černá
16 990 Kč
13 199 Kč
10 908 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VÝKON Procesor : AMD Ryzen™ 3 PRO 5350G (4C / 8T, 4,0 / 4,2 GHz, 2 MB L2 / 8 MB L3) Grafika : Integrovaná grafika AMD Radeon™ Čipová sada : Čipová sada AMD PRO565 Paměť : 1x 8GB UDIMM DDR4-3200 Paměťové sloty : Čtyři sloty DDR4 DIMM s podporou dvou kanálů Maximální paměť : Až 128 GB DDR4-3200 Úložný prostor : 256GB SSD M.2 2280 PCIe® x4 NVMe® Opal Podpora úložiště : Až tři disky, 1x 2,5"/3,5" HDD + 1x 2,5" HDD + 1x M.2 SSD • 2,5" HDD až 1 TB každý • 3,5" HDD až 2 TB • M.2 SSD až 2 TB Čtečka paměťových karet : Čtečka karet 3v1 Optická mechanika : DVD±RW Audio čip : Zvuk ve vysokém rozlišení (HD), kodek Realtek® ALC623-CG Reproduktor : 1 x 1W Zdroj napájení : 180 W 85 % Klávesnice : USB tradiční klávesnice, černá, čeština / slovenština Myš : Myš USB Calliope, černá Rozšiřující sloty Jeden PCIe® 3.0 x1, nízkoprofilový (délka < 155 mm, výška < 68 mm) Jeden PCIe® 3.0 x16, nízký profil (délka < 155 mm, výška < 68 mm) Dva zaslepenés sloty, pouze držáky pro volitelné rozšíření portu Dva sloty M.2 (jeden pro WLAN, jeden pro SSD) Barva pouzdra : Černá Prachový filtr : Ne Form Factor : SFF (8,2 l) Rozměry (ŠxHxV) : 92,5 x 297,7 x 339,5 mm (3,6 x 11,7 x 13,4 palce) Hmotnost : 5,3 kg (11,7 lb) KONEKTIVITA Ethernet : Integrovaný 100/1000M WLAN + Bluetooth : Ne Přední porty 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x USB-C® 3.2 Gen 1 1x kombinovaný konektor pro sluchátka / mikrofon (3,5 mm) 1x mikrofon (3,5 mm) Volitelné přední porty (nakonfigurováno) 1x čtečka karet Zadní porty 1x HDMI® 1.4b 2x DisplayPort™ 1.4 4x USB 2.0 1x sériový (9pinový) 1x Ethernet (RJ-45) 1x linkový výstup (3,5 mm) Volitelné zadní porty (nakonfigurováno) :Ne Kabel monitoru : Ne ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ Bezpečnostní čip Diskrétní TPM 2.0, certifikace TCG Čtečka otisků prstů : Ne Bezpečnostní slot Kensington®, 3 x 7 mm Padlock Loop Chytrý kabelový klip : Ne Chassis E-Lock : Ne Spínač narušení šasi : Ano OVLADATELNOST Řízení systému DASH 1.2 SERVIS Základní záruka 3 roky, Onsite Zahrnutý upgrade : Ne CERTIFIKACE ENERGY STAR® 8.0 EPEAT™ Silver Registrováno ErP Lot 3 Certifikace TCO 8.0 V souladu s RoHS Test Mil-Spec Vojenský test MIL-STD-810H prošel (nízký tlak [nadmořská výška], vysoká teplota, nízká teplota, teplotní šok, vlhkost, písek a prach, vibrace, otřesy, houby, sluneční záření) SOFTWARE Operační systém Windows® 11 Pro, česky / slovensky / anglicky Dodávaný software : ŽádnýParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.