Lenovo ThinkCentre Neo 50s G4 SFF i3-13100/8GB/256GB SSD/DVD-RW/3yOnsite/Win11 Pro/šedá/černá
16 490 Kč
16 303 Kč
13 474 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
VÝKON Procesor : Intel® Core™ i3-13100, 4C (4P + 0E) / 8T, P-core 3,4 / 4,5 GHz, 12 MB Grafika : Integrovaná grafika Intel® UHD Graphics 730 Čipová sada : Čipová sada Intel® B660 Paměť : 1x 8GB UDIMM DDR4-3200 Paměťové sloty : Dva sloty DDR4 UDIMM s podporou dvou kanálů Maximální paměť : Až 64 GB DDR4-3200 Úložiště : 256GB SSD M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® Opal 2.0 Podpora úložiště : Až dva disky, 1x 3,5" HDD + 1x M.2 SSD • 3,5" HDD až 2TB • M.2 SSD až 1TB Čtečka paměťových karet : Čtečka karet 7v1 Optická mechanika : DVD±RW Audio čip : Zvuk ve vysokém rozlišení (HD), kodek Realtek® ALC623-CG Reproduktory : 1Wx1 Zdroj napájení : 180 W 85 % Klávesnice : Klávesnice USB Calliope, černá, čeština / slovenština Myš : Myš USB Calliope, černá Rozšiřující sloty Jeden PCIe® 4.0 x16, low-profie (délka < 167,65 mm, výška < 68,90 mm) Jeden PCIe® 3.0 x1, low-profie (délka < 167,65 mm, výška < 68,90 mm) Dva sloty M.2 (jeden pro WLAN, jeden pro SSD) Barva pouzdra : Černá Form Factor : SFF (7,4 l) Rozměry (ŠxHxV) : 100 x 308 x 274,8 mm (3,9 x 12,1 x 10,8 palce) Hmotnost : 4,5 kg (9,9 lb) KONEKTIVITA Ethernet : Integrovaný 100/1000M WLAN + Bluetooth : Intel® AX201, 11ax 2x2 + BT5.1 Přední porty 1x USB-C® 3.2 Gen 1 (podpora přenosu dat a nabíjení 5V@3A) 2x USB 3.2 Gen 1 1x kombinovaný konektor pro sluchátka / mikrofon (3,5 mm) 1x mikrofon (3,5 mm) Volitelné přední porty (nakonfigurováno) 1x čtečka karet Zadní porty 2x USB 2.0 2x USB 3.2 Gen 1 (jeden podporuje Smart Power On) 1x HDMI® 2.1 TMDS 1x DisplayPort™ 1.4 1x VGA 1x Ethernet (RJ-45) 1x linkový výstup (3,5 mm) Volitelné zadní porty (nakonfigurováno) : Žádné Kabel monitoru : Ne ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ Bezpečnostní čip : Diskrétní TPM 2.0, certifikace TCG Čtečka otisků prstů Ne Bezpečnostní slot Kensington®, 3 x 7 mm Spínač narušení šasi OVLADATELNOST Řízení systému : Non-vPro® SERVIS Základní záruka : 1 rok, na místě Zahrnutý upgrade : Upgrade 3Y Onsite z 1Y Onsite CERTIFIKACE ErP Lot 3 Certifikováno TCO V souladu s RoHS SOFTWARE Operační systém Windows® 11 Pro, česky / slovensky / anglicky Dodávaný software : Žádný PŘÍSLUŠENSTVÍ Balené příslušenství : ŽádnéParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.