Logitech G435 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset, black
1 953 Kč
1 596 Kč
1 319 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech G435 LIGHTSPEED Wireless Gaming Headset, black
Bezdrátové technologie
LIGHTSPEED je herní bezdrátová technologie. Poskytuje vysokou zvukovou odezvou, silné připojení a dlouhou životnost baterie. Dosažení až 10 metrů. Použitelná na PC, Mac, PlayStation 4 a PlayStation 5.
Bluetooth umožňuje připojení k jiným zařízením s vysokou rychlostí. Poslouchejte hudbu, hovořte s přáteli nebo hrajte hry s nízkou latencí.
Doba přehrávání
18 hodin bezdrátového poslechu při plném nabití. Hrajte hry nebo poslouchejte hudbu bez přerušení.
Pohodlí a lehkost
G435 váží pouze 165 gramů. Je tak lehká a pohodlná, že ji můžete nosit celý den.
Technická specifikace
- Rozměry: 163 x 170 x 71 mm
- Hmotnost: 165 g
- Frekvenční rozsah: 20 Hz - 20 kHz
- Impedance: 45 Ohmů (pasivní)
- Citlivost: 83,1 dB SPL/mW
- Maximální hlasitost: < 100 dB s volitelným omezovačem při < 85 dB
- Bezdrátový dosah: Až 10 metrů prostřednictvím přijímače LIGHTSPEED USB nebo Bluetooth
Obsah balení
- G435 Headset
- Bezdrátový přijímač LIGHTSPEED USB-A
- Nabíjecí kabel USB-C na USB-A
- Uživatelská dokumentace
Kompatibilita
Bezdrátová technologie LIGHTSPEED: Potřebný port USB 2.0 (port typu A). PC s Windows 10 nebo novějším, macOS X 10.14 nebo novější, PlayStation 5 nebo PlayStation 4. Bluetooth: Zařízení s připojením Bluetooth audio, včetně Nintendo Switch. Kompatibilní se systémy Dolby Atmos, Tempest 3D AudioTech a Windows Sonic Spatial Sound.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.