MARELLA XL FILTR. KONVICE BÍLÁ BRITA
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
MARELLA XL FILTR. KONVICE BÍLÁ BRITA
Popis produktu
Objem 3,5 l
Objem přefiltrované vody 2,4 l
Filtrační konvice Brita Marella XL bílá, 1ks filtru. Tento inovativní přístroj nejen přispívá ke snížení plastového odpadu po celém světě, ale ušetří vám neustálé utrácení za vody v lahvích.
Účinně zbavuje vaši kohoutkovou vodu vodního kamene, chloru i dalších nechtěných látek, a to díky snadno použitelnému filtru.
Technologie
Konvice je vybavena unikátní technologií MAXTRA+, která napuštěnou vodu z kohoutku promění ve vysoce kvalitní tekutinu.
Design
Konvice disponuje elegantním příjemným designem, který doplňuje snadno uchopitelná rukojeť.
Součástí je i praktické odklopné víko, díky kterému do konvice snadno napustíte vodu.
Šetrná k prostředí i k vaší peněžence
Nejenže s použitím filtrovací konvice snižujete spotřebu plastů a přispíváte tak k lepšímu životnímu prostředí, ale z dlouhodobějšího hlediska i ušetříte.
Snadno použitelné filtry
Voda je v konvici filtrována pomocí snadno použitelného filtru, který nevyžaduje žádnou složitou instalaci.
Specifikace
- Celkový objem konvice: 3,5 l
- Objem přefiltrované vody: 2,4 l
- Barva: Bílá
- Filtry: Kompatibilní s filtry Brita Maxtra
Výhody a nevýhody
- Filtrační konvice je vybavena digitálním ukazatelem datumu výměny filtru.
- Redukce vodního kamene, odstranění těžkých kovů a chloru z pitné vody.
- Chutnější voda a nápoje z ní připravené.
- Ochrana kuchyňských spotřebičů před usazováním vodního kamene, a díky tomu prodloužení jejich životnosti.
- Konvice je vhodná do lednice a do myčky na nádobí (bez víka).
- Součástí balení je 1 filtr.
Praktické rady
Vhodné do myčky: Ano, ale bez víčka
Vhodné do lednice: Ano
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.