PremiumCord ULTRA HDMI 2.1 High Speed + Ethernet kabel 8K@60Hz,zlacené 5m
449 Kč
414 Kč
342 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Špičkový ULTRA HDMI 2.1 propojovací kabel pro nejvyšší rozlišení 8K@60Hz a 4K@120Hz s kovovými Zinc-Alloy konektory, flexibilním kabelem pro nejnáročnější použití. Kabel je vícenásobně stíněný, dokáže přenášet digitální zvuk i obraz a podporuje digitání ochranu obsahu HDCP. Kabel má integrován vysokorychlostní přenos ethernetu. - HDMI 2.1 High Speed kabel + Ethernet kabel - Maximální rozlišení: Ultra HD 8K@60hz, 4K@120Hz, YUV 4:4:4 - Maximální datový přenos: 48Gb/s - Pozlacené kovové konektory: HDMI typ A (19pinů) male <=> HDMI typ A (19pinů) male - Rozlišení: 7680 × 4320 bodů při 60Hz, 3840 × 2160 bodů při 120Hz nebo nižší podporované formáty 1080p FULL HD/1080i/720p/720i - Podporuje : HDMI 2.1 a nižší - Podporuje HDCP 2.2 , Enhanced Audio Return Channel (eARC) , High Dynamic Range (HDR) - Podporuje: 8K, 4K, Deep Color, 3D, xvYCC (xvColor), auto lip-sync, eARC, CEC, HDCP, Dolby TrueHD, HEC - 3D video po HDMI připojení - VRR (Variable Refresh Rate – variabilní snímková frekvence) - Barevná hloubka: 24-bit (16.7 million barev). - Třívrstvé, vysoce kvalitní stínění - Zpětný audio kanál pro poslání signálu z tuneru TV zpět do domácího kina/surround systému - Přenos počítačové sítě (ethernetu) po HDMI kabelu - 19žilový kabel, třikrát stíněný, 100% měděné vodiče AWG28 - Kabel s příjemným bavlněným opletem bílo-černé barvy - Průřez kabelu: 7,3mm - Pozlacené konektory - Kovové hliníkové krytky konektorů - Barva krytů konektorů stříbrno-šedá - Balení v PVC sáčku s EAN kódem a popisem - Délka kabelu: 5mMohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.