ASRock MB Sc AM4 B550 Phantom Gaming 4, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
2 726 Kč
2 655 Kč
2 195 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ASRock MB Sc AM4 B550 Phantom Gaming 4, AMD B550, 4xDDR4, HDMI
Podpora procesorů
Podporuje procesory AMD AM4 3. generace Ryzen™ a budoucí procesory AMD Ryzen™.
Technické specifikace
Herní brnění
Paměť s 15µ zlatým kontaktem v slotu DIMM.
XXL chladič z hliníkové slitiny.
Nahimic Audio pro vynikající zvukový zážitek.
Jedinečné funkce ASRock Super Alloy
XXL chladič z hliníkové slitiny pro lepší chlazení.
Prémiová 50A napájecí tlumivka pro stabilní napájení.
Zafírově černá PCB pro vysokou odolnost.
2oz měděná PCB pro lepší vedení tepla.
CPU
Podpora procesorů AMD AM4 3. generace Ryzen™ a budoucích procesorů AMD Ryzen™.
Digi Power design a 8 napájecích fází pro vysoký výkon.
Nekompatibilní s procesory AMD Ryzen™ 5 3400G a Ryzen™ 3 3200G.
Čipová sada
AMD B550 čipová sada pro vysoký výkon a stabilitu.
Paměť
Dual Channel DDR4 Memory Technology pro rychlý přenos dat.
4 x DDR4 DIMM Slots pro rozšiřitelnost.
Max. kapacita systémové paměti: 128 GB.
Podpora paměťových modulů s profilem Extreme Memory Profile (XMP).
Grafika
Integrovaná grafika AMD Radeon Vega v APU řadě Ryzen™.
Podpora HDMI 2.1 s max. rozlišením až do 4K x 2K (4096x2160) při 60 Hz.
Podpora HDR (vysoký dynamický rozsah) s rozhraním HDMI 2.1.
Podpora HDCP 2.3 s HDMI 2.1 portem.
Sloty
2 x sloty PCI Express x16 pro připojení grafických karet.
2 x PCI Express 3.0 x1 sloty pro připojení dalších komponent.
Podpora AMD Quad CrossFireX™ a CrossFireX™ pro vysoký grafický výkon.
1 x M.2 Zásuvka (klíč E) s přibaleným WiFi-802.11ac modulem.
Úložiště
6 x SATA3 6.0 Gb/s konektory, podpora RAID (RAID 0, RAID 1 a RAID 10), NCQ, AHCI a Hot Plug.
1 x Hyper M.2 Zásuvka (M2_1), podporuje klíč M typu 2260/2280/22110 M.2 moduly PCI Express do Gen4x4 (64 Gb/s) nebo Gen3x4 (32 Gb/s).
1 x M.2 Zásuvka (M2_3), podporuje klíč M typu 2242/2260/2280 M.2 SATA3 6.0 Gb/s modul a M.2 moduly PCI Express do Gen3 x2 (16 Gb/s).
LAN
PCIE x1 Gigabit LAN 10/100/1000 Mb/s pro rychlé připojení k internetu.
Realtek RTL8111H pro stabilní připojení.
Podpora Wake-On-LAN pro snadné probuzení počítače na dálku.
Audio
7.1 CH HD Audio s ochranou obsahu (Realtek ALC1200 Audio Codec).
Prémiová podpora Blu-ray Audio pro vynikající zvukový zážitek.
Nahimic Audio pro vysokou kvalitu zvuku.
Operační systém
Microsoft Windows 10 64-bit pro vysoký výkon a stabilitu.
Faktor formy
Formát ATX: 12.0-in x 9.6-in, 30.5 cm x 24.4cm.
Konstrukce pevného kondenzátoru pro vysokou odolnost.
2oz Copper PCB pro lepší vedení tepla.
Certifikáty: FCC, CE, ErP/EuP ready (vyžaduje se ErP/EuP ready napájecí zdroj).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.