AXAGON ACU-PQ30W Sil nabíječka do sítě 30W, 2x port (USB-A + USB-C), PD3.0/PPS/QC4+/SFC/AFC/Apple, bílá
459 Kč
404 Kč
334 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AXAGON ACU-PQ30W Sil nabíječka do sítě 30W
EAN: 8595247907110
Popis produktu
AXAGON ACU-PQ30W Sil je kompaktní USB nabíječka do sítě. Je určená pro rychlé nabíjení až dvou mobilních zařízení současně. Nabíječka má celkový výkon 30W a nabízí standardní USB-A konektor a oboustranný USB-C konektor.
Vlastnosti
- Výkon 30W
- USB-A a USB-C konektor
- Podpora PD3.0/PPS/QC4+/AFC/Apple
- Barva: Bílá
Technologie
AXAGON ACU-PQ30W Sil využívá novou Sil technologii. Díky tomu nabíječka dosahuje menších rozměrů a zároveň bezpečného, stabilního a rychlého nabíjení. Účinnost je shodná s GaN technologií při zachování příznivé ceny.
Výstupy
AXAGON ACU-PQ30W Sil nabíječka má dva výstupy. USB type A port QC a USB type C port PD. Maximální výkon je 30W a celkový maximální proud 4A.
Podporované technologie nabíjení
Nabíječka podporuje technologie rychlého nabíjení QC2.0, QC3.0, AFC, FCP, SCP, SMART nabíjení max. 5V/4A pro USB type A port QC a PD 2.0, PD 3.0, PPS, QC2.0, QC3.0, QC4+, AFC, SFC, FCP, SCP, PE+, SMART nabíjení max. 5V/4A pro USB type C porty PD.
Kompatibilita
Nabíječka je kompatibilní se standardy rychlého nabíjení telefonů a tabletů Apple iPhone, iPad, Samsung, Huawei, Honor, Xiaomi, Motorola, Sony, Google a dalších.
Ochrana
AXAGON ACU-PQ30W Sil nabíječka má komplexní systém ochran na výstupu nabíjecího adaptéru, který chrání nabíjené zařízení před poškozením.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.