Canon Kalkulacka F-715 SG BLACK DBL
581 Kč
364 Kč
301 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Canon Kalkulacka F-715 SG BLACK DBL
Popis produktu
Vědecká kalkulačka Canon F-715SG BLACK DBL je ideální pro řešení problémů při studiu, zkouškách a zpracování úkolů.
Displej
Extra velký dvouřádkový displej LCD zobrazuje vložená data na horním řádku a výsledky na dolním. Displej zobrazuje až 10místné výsledky a další dvě místa jsou k dispozici pro exponent.
Funkce
Kalkulačka je vybavena všemi základními funkcemi, které studenti potřebují ke studiu matematiky a věd. Nabízí celkem 250 funkcí pro pokročilé řešení problémů.
Ekologická volba
Společnost Canon využívá k výrobě spodního pouzdra těla a pevného krytu odpadové plastové materiály. Vdechujeme odpadovým materiálům nový život.
Napájení
Kalkulačka je napájena solárním článkem i vyměnitelnou baterií. Pokud to světelné podmínky umožňují, využívejte energeticky úspornou možnost solárního napájení a v případě potřeby přepněte na bateriové napájení.
Barva
Praktická a stylová kalkulačka F-715SG je dostupná v černé barvě.
Specifikace
- Číslice: 10+2 (až 16 číslic pro interní výpočty)
- Řádky: 2
- Velikost displeje: 61 × 25 mm
- Velikost znaku na displeji: 9,6 x 3,96 mm
- Napájení: Solární článek a baterie
- Baterie: 1× LR44
- Rozměry těla: 165 × 80 × 14,5 mm (bez krytu) 168 × 86,3 × 17,8 mm (s krytem)
- Hmotnost: 124 g (s krytem)
Záruční doba
Záruční doba na tento produkt je 24 měsíců.
Parametry
Recenze produktu Canon Kalkulacka F-715 SG BLACK DBL
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Tento model znám, používám ho a jsem spokojená. Mému vnukovi jistě udělá také radost.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.