Chytrá čistička vzduchu - GARNI 15T OneCare
5 216 Kč
4 311 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Chytrá čistička vzduchu GARNI 15T OneCare
Čistý vzduch pro váš domov
Chytrá čistička vzduchu GARNI 15T OneCare využívá šestistupňový filtrační systém a čidlo na měření pevných částic PM2.5 pro zajištění čistého a zdravého vzduchu.
Snadná obsluha
Díky inverznímu LCD displeji s vysokým kontrastem, tichému chodu, automatickému a nočnímu režimu je čistička jednoduchá na ovládání.
Chytrá domácnost
S vestavěným WiFi modulem a podporou platformy Tuya je čistička vzduchu GARNI 15T OneCare ideálním prvkem pro chytrou domácnost.
Ovládání přes aplikaci
Přes mobilní aplikaci Tuya Smart nebo Smart Life lze sledovat kvalitu vzduchu a ovládat funkce čističky.
Bezpečné použití
Čistička je vybavena dětskou pojistkou proti otevření ochranného krytu a připomínkou nutnosti výměny filtrů.
Vysoká účinnost
Čistička vzduchu GARNI 15T OneCare byla úspěšně testována na účinnost eliminace prachových částic, dosahující až 99,3%.
6-stupňový filtrační systém
Čistička využívá předfiltr, filtr studené katalýzy, filtr s aktivním uhlím, antibakteriální filtr, HEPA filtr a ionizátor pro maximální účinnost.
Vhodná pro různé velikosti místností
Čistička je ideální pro místnosti o velikosti 14 až 24 m2.
Technické specifikace
- Objem vyčištěného vzduchu (CADR) – pevné částice 200 m3/h, formaldehyd 100 m3/h
- Podpora platformy Tuya, zobrazení dat a ovládání přes aplikaci Tuya Smart nebo Smart Life
- Možnost integrace/ovládání přes Google Home, Alexa
- Přenos dat na internet pomocí WI-FI připojení
- Automatické vypnutí osvětlení tlačítek a displeje v režimu spánku
- LED indikátor čistoty vzduchu
- 3 rychlosti ventilátoru
- Tichý chod, ?20.4dB (nízká rychlost)
- Automatický režim, manuální režim, režim spánku
- Časovač nastavitelný od 1 do 8 hodin
- Omyvatelný předfiltr
- Bezkartáčový motor s vysokou životností
- Příkon 43 W
- Dotyková tlačítka
- Dálkový ovladač
- Rozměry 330 x 553 x 178 mm
- Hmotnost 5 kg
Záruka
Na tento produkt poskytujeme záruku 36 měsíců.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.