DELL NTB Precision 7780/i7-13850HX/32GB/1TB SSD/17\" FHD/IR Cam & Mic/Nvidia RTX 3500/Backlit Kb/W11P/3Y PS NBD
86 998 Kč
80 846 Kč
66 815 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
DELL NTB Precision 7780
Maximalizujte svůj výkon s notebookem DELL Precision 7780. Jeho srdcem je procesor Intel Core i7-13850HX s frekvencí až 5,3 GHz.
Procesor
Intel Core i7-13850HX s 30MB Cache, 28 Threads, 20 Cores (8P+12E) a TDP 55w, vPro.
Paměť
32GB, 1x32GB 5600MT/s CAMM, non-ECC pro maximální výkon.
Pevný disk
1TB M.2 PCIe NVMe Gen 4 2280 SSD pro rychlé a bezpečné ukládání dat.
Displej
17" FHD 1920x1080 WVA, 60Hz, anti-glare, non-touch, 99% DCI-P3, 500 nits, IR Camera, with Mic.
Grafická karta
NVIDIA RTX 3500 Ada 12GB GDDR6 pro vysoký grafický výkon.
PalmRest
Contacted Smartcard only, no NFC reader, no Fingerprint reader pro vaše pohodlí.
Cam/Mic
FHD/IR Camera, ExpressSign-In, Intelligent privacy, Camera Shutter, Mic pro bezproblémovou komunikaci.
Pripojenie
- Intel Wi-Fi 6E AX211, 2x2, 802.11ax, Bluetooth wireless card
- No Mobile Broadband Card
Klávesnica
Czech/Slovak (MUI) backlit keyboard with numeric keypad, 100-key pro pohodlné psaní.
Batérie a napájanie
93 Wh, 6 Cell, Lithium Ion Polymer, 240W Power Adapter pro dlouhou výdrž.
Operační systém
Windows 11 Pro, English, Czech, Hungarian, Polish, Slovak pro maximální kompatibilitu.
Farba
Grey - šedá pro elegantní vzhled.
Záruka
3Y ProSpt pro bezstarostné používání.
Konektivita
SD Reader, Universal audio jack, USB 3.2 Gen 2 Type-C port with DP-alt mode, USB 3.2 Type-A with PowerShare, Wedge lock slot, 7.4mm power connector, RJ-45 10/100/1000, HDMI 2.1, USB 3.2 Type-A, (2) Thunderbolt 4 / USB 4, Optional Smart Card Reader.
Rozmery a hmotnosť
Výška: 28.50mm, šířka: 398.00mm, hloubka: 265.02mm, hmotnost: 3.05 kg.
Technická podpora
DELL Technická podpora: +421 2 5750 83 03, DELL ProSupport hotline: +421 2 5750 69 81, DELL Technická podpora: +420 225 772 711, DELL ProSupport Česká Republika: +420 225 772 969.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.