Electrolux PA91-604DG Čistička vzduchu

- 2%

ilustrační foto

Electrolux PA91-604DG Čistička vzduchu
Obj. číslo
32101625
OEM
7332543707492
Výrobce
Electrolux
Věrnostní body: 686
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Electrolux PURE PA91-604DG Pure A9
Čistička vzduchu Electrolux je diskrétní, minimalistická a skvěle dotvoří interiér vašeho domu. Dodá do vaší domácnosti čistý a zdravý vzduch, abyste se mohli cítit svěží. Technologie PureSense měří kvalitu vzduchu a upravuje čištění dle potřeby. Automaticky sleduje kvalitu vzduchu s technologií Smart a aplikací Pure A9. Kvalita přístroje byla certifikována Evropským centrem pro výzkum alergií ECARF a je vhodná pro alergiky. Dopřejte si domov čistě bez virů a bakterií. Antibakteriální látky a filtr neutralizují 99,9 % bakterií a zabraňují jejich dalšímu množení. Čistička vzduchu mimo virů a bakterií reaguje i na běžné plyny a pachy, které vznikají například při vaření.

Čistička vzduchu s výkonem až 620 m3/h se doporučuje pro místnosti o velikosti 52–129 m2. Snadno ji budete ovládat pomocí elektronického displeje nebo dálkového ovládání. Nechybí noční režim, který umožní tichý provoz při spánku. Umístěním čističky vzduchu v ložnici si zajistíte čistý vzduch důležitý pro kvalitní spánek. Hlučnost se pohybuje od 17 dB. Při maximálním provozu je pak hlučnost 49 dB, což představuje hluk přibližně běžného hovoru.

Dosáhne do všech koutů
S technologií AirSurround nevynechá žádný kout. Vytváří plynulý spirálový proud vzduchu, který dosáhne do všech koutů. Cirkulace vzduchu je tak třikrát rychlejší než předchozí generace.

Reaguje na potřeby vaší domácnosti
S jedinečnou funkcí PureSense zvládne čistička vzduchu neustále monitorovat kvalitu vzduchu a sama upravovat intenzitu čištění podle aktuálního stavu. V režimu Smart vybere přístroj rychlost ventilátoru podle naměřené úrovně kvality vzduchu. Světelná barevná indikace zobrazuje různými barvami stav ovzduší v šesti stupních. V případě potřeby lze zvolit také manuální režim.

Sledujte stav vzduchu odkudkoli
I když jste na cestách či v práci, můžete díky aplikaci Pure A9 a integrované Wi-Fi sledovat kvalitu vzduchu ve vaší domácnosti, kontrolovat provoz v daném časovém období nebo měnit nastavení. Tato aplikace je vhodná pro systém iOS a Android.

5 fází filtrace
Čistička vzduchu provádí filtraci v několika fázích pro dokonale čistý vzduch bez prachu, zvířecích chlupů, alergenů či pylů. Mechanický filtr prodlouží životnost filtru, zachytí ze vzduchu větší vzdušné částice a prach. Antibakteriální vrstva zase brání růstu mikroorganismů. EPA filtr 12 odstraní ze vzduchu drobné nečistoty již od velikosti 0,3 mikronu, a zvládne tak zachytit jemný prach, pyl a další alergeny. Nepříjemný zápach zachytí uhlíkový filtr a také snižuje růst plísní a bakterií. Ionizátor zase odstraňuje vzdušné nečistoty s využitím kladných a záporných iontů. Každý filtr čističky je vybaven unikátním inteligentním štítkem, který zaznamenává jeho využití a pozná zbývající životnost filtru.

Vzduchový výkon 620 m3/h
Čištěný prostor 129 m2
Maximální hlučnost 49 dB
Příkon 41 W
Indikátor stavu filtru Ano
Filtr Uhlíkový filtr, Antibakteriální ochrana
Funkce Displej, Noční režim, Senzor kvality ovzduší, Wi-Fi, Ionizace vzduchuŠířka výrobku 31,5 cm
Výška výrobku 72,5 cm
Hloubka výrobku 31,5 cm
Hmotnost výrobku 8,9 kg

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28773 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.