Eques VEIU Pro - digitální dveřní Wi-Fi kukátko
10 477 Kč
8 718 Kč
7 205 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Eques VEIU Pro - Digitální dveřní Wi-Fi kukátko
Spojení moderního designu a nejnovější technologie. Eques VEIU Pro je zařízení, které kombinuje bezpečnostní prvky s uživatelsky komfortním použitím. Snadno ovladatelné i pro děti a seniory.
Monitorování a spojení
Monitorujte prostor před svými dveřmi nepřetržitě. Spojujte se s návštěvou kdykoli a odkudkoli prostřednictvím mobilní aplikace, dostupné pro Android a iOS.
Co zahrnuje zařízení?
- Vnější část s kamerou, rozlišením 1080p, pohybovým PIR senzorem, infračervenou diodou nočního přísvitu, mikrofonem, reproduktorem a tlačítkem zvonku.
- Vnitřní monitor o velikosti 7" s přehledným barevným dotykovým LCD displejem, ovládacím tlačítkem, reproduktorem a kamerou pro vnitřní videorozhovor.
Automatické pořízení záznamu a vyrozumění uživatele
Stiskněte tlačítko zvonku nebo nechte detekovat pohyb před dveřmi. Optika kamery se pyšní úhlem záběru 180°, takže získáte široký přehled o tom, kdo se právě u Vašich dveří nachází.
Bezpečnost a soukromí
Konstrukce kamery znemožňuje nahlížení do bytu skrz optiku. Můžete se tak diskrétně rozhodnout, zda chcete jít návštěvníkovi otevřít dveře, pořídit jeho záznam nebo s ním vzdáleně komunikovat v rámci obousměrného přenosu hlasu.
Snadná instalace a dlouhá výdrž
Díky promyšlené konstrukci může být zařízení nainstalováno prakticky na každé dveře. Montáž nezabere více než 10 minut bez nutnosti použití speciálního nářadí či úpravy dveří. Kukátko je vybaveno vestavěným lithiovým akumulátorem s kapacitou 10 000 mAh s výdrží v pohotovostním režimu až 45 dní.
Ukládání snímků a konfigurace zařízení
Pro ukládání snímků je určeno externí úložiště s podporou paměťové MicroSD karty až do velikosti 32 GB. Konfigurace zařízení je snadná díky barevnému displeji s úhlopříčkou 7“.
Přenos dat do mobilního zařízení
Přenos dat do mobilního zařízení je využíváno Vaší domácí Wi-Fi sítě. Ta zaručuje rychlé a bezpečné streamování videa v pásmu 2.4 GHz.
Hlavní funkce
- Duální kamera
- Přehledný displej
- Detekce osob a pohybu
- Širokoúhlá kamera
- Ochrana soukromí
- Kvalitní obraz ve dne i v noci
- Obousměrný audio přenos
- Wi-Fi připojení
- Bezpečnost dětí a seniorů
- Provoz zdarma
Specifikace
- Displej: TFT kapacitní, úhlopříčka 7“
- Rozlišení monitoru: 1280x720
- Rozlišení kamery: 1080p (venkovní) / 3Mpx (vnitřní)
- Úhel záběru: 180°; infračervený přísvit 850 nm
- IR-Cut filtr: Ano
- Detekce pohybu: Ano
- Formát záznamu: MP4
- Vnitřní paměť: 6GB
- Rozšíření paměti: Ano, podpora microSD karet až do velikosti 32 GB
- Wi-Fi: Ano (IEEE802.11 b/g/n 2.4 GHz)
- Mobilní aplikace: Ano, zdarma pro Android i iOS
- Interkom: Ano
- Dokovací stanice: Ano
- Akumulátor: Li-Pol akumulátor 10 000 mAh
- Výdrž baterie: až 45 dní (pohotovostní režim)
- Podporovaná šířka dveří: 35 až 105 mm
- Průměr otvoru ve dveřích: 13 až 58 mm
- Rozměry: 195 x 137 x 23 mm (vnitřní část) / průměr 65 x 18 mm (vnější část)
- Materiál: vnější část - slitina zinku + plast, barva Copper (měď); vnitřní část – plast, barva černá
- Teplota skladovací / provozní: -30 °C ~ +60 °C / -20 °C ~ 50 °C
- Vlhkost skladovací / provozní: 10 % ~ 85 % / 20 % ~ 75 %
- Jazyk menu: Anglicky, česky, polsky
Obsah balení
- Venkovní kamera
- Vnitřní monitor
- Napájecí adaptér
- Dokovací stanice
- USB kabel
- Sada šroubů
- Kryt vnitřní kamery
- Uživatelská příručka
Rozměry obalu a váha
Rozměry obalu: 305 x 176 x 66 mm
Váha: 1,120 g
Parametry
Recenze produktu Eques VEIU Pro - digitální dveřní Wi-Fi kukátko
Tyto recenze napsali zákazníci, kteří si tento produkt zakoupili přes TonerPartner.cz nebo přes Heureka.cz
Splnil očekávání,jsem spokojen
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.