Garett Kids Moro 4G růžová
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Chytré hodinky Garett Kids Moro 4G
Garett Kids Moro 4G jsou ideální chytré hodinky pro odvážné a aktivní děti. Velká dotyková obrazovka a barevný displej usnadňují používání mnoha funkcí zařízení, jako jsou: fotoaparát, časový rozvrh, telefonování a posílání zpráv. Jsou spolehlivým nástrojem pro vzdálenou péči rodičů, jako např: GEO-fencing a GPS lokalizace. Díky nim budete vždy vědět, kde se vaše dítě nachází.
Klíčové vlastnosti
- Vestavěný GPS modul
- SOS tlačítko
- Hovory a videohovory
- Voděodolnost IP66
- Krokoměr a měření spánku
Vestavěný modul GPS a GEO-fence
Hodinky poskytují rodičům možnost vzdáleného sledování jejich dětí, a to jak manuálního (geolokace), tak automatického, v kombinaci s funkcí geofencing. Vyznačte v aplikaci zónu, a pokud dítě vykročí mimo ni, budete o tom vědět!
Hlasové a video hovory
Hodinky pro děti mají všechny základní funkce mobilního telefonu. Podporují SIM karty všech operátorů a mají zabudovaný mikrofon a reproduktor. Dětské chytré hodinky jsou stejné jako vychytávky komiksových hrdinů! Pro dítě je to zábava a pro rodiče efektivnější kontrola.
Tlačítko SOS a vestavěný fotoaparát
V případě nouze se jediným stisknutím SOS tlačítka uskuteční volání na tři telefonní čísla. Chytré hodinky s fotoaparátem jsou však jen polovinou úspěchu. Naprostý úspěch je, když lze obrázek okamžitě odeslat na telefon rodiče. A to tento model nabízí!
Hlasové monitorování a hlasové zprávy
Jako rodič můžete kdykoli zapnout funkci diskrétního monitorování a zkontrolovat zvuky v okolí dítěte. Dětské hodinky s telefonem umožňují také odesílání zpráv. Žádné textové zprávy, protože by to bylo zdlouhavé, ale pohodlné hlasové zprávy v délce až 15 sekund.
IP66 odolnost
Dětská dobrodružství jsou často blátivá a plná špinavých dobrodružství. S těmito hodinkami se však nemusíte bát, jsou odolné proti vodě i prachu.
Barevný dotykový displej, vyměnitelné pouzdro a řemínek
Nejlepší chytré hodinky pro děti? Jsou to ty, které kombinují potřeby dítěte s očekáváním rodiče. Proto je důležité i pohodlné používání a atraktivní design. Design chytrých hodinek lze snadno zcela změnit výměnou pouzdra a řemínku.
Technické specifikace
- Displej: 1.4"
- Rozlišení displeje: 240 x 240
- RAM: 512 MB
- ROM: 1 GB
- Voděodolnos: IP66
- Fotoaparát: Ano
- Bluetooth: Ano, verze 4.0
- Wi-Fi: Ano
- Systém určování polohy: GPS, trasování pomocí Wi-Fi
- Integrovaný systém: Android
- Kompatabilita: Android, iOS
- SIM karta: Ano, nanoSIM
- Kapacita baterie: 700 mAh
- Doba nabíjení: 120 min
- Výdrž baterie: až 2 dny
- Další funkce: Hovory, budík, krokoměr, měření spánku, rozvrh hodin, fotoalbum, SOS tlačítko
- Výška: 55 mm
- Šírka: 45 mm
- Hloubka: 17 mm
- Hmotnost: 54 g
- Obsah balení: Hodinky Garett, USB kabel, manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.