Garett Kids Moro 4G růžová

- 3%

ilustrační foto

Garett Kids Moro 4G růžová
Obj. číslo
3949131
OEM
MORO_4G_ROZO
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 160
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Obr. Chytré hodinky Garett Kids Moro 4G 1582196a

Chytré hodinky Garett Kids Moro 4G

Garett Kids Moro 4G jsou ideální chytré hodinky pro odvážné a aktivní děti. Velká dotyková obrazovka a barevný displej usnadňují používání mnoha funkcí zařízení, jako jsou: fotoaparát, časový rozvrh, telefonování a posílání zpráv. Jsou spolehlivým nástrojem pro vzdálenou péči rodičů, jako např: GEO-fencing a GPS lokalizace. Díky nim budete vždy vědět, kde se vaše dítě nachází.

Klíčové vlastnosti

  • Vestavěný GPS modul
  • SOS tlačítko
  • Hovory a videohovory
  • Voděodolnost IP66
  • Krokoměr a měření spánku
Obr. Vestavěný modul GPS a GEO-fence 1582196b

Vestavěný modul GPS a GEO-fence

Hodinky poskytují rodičům možnost vzdáleného sledování jejich dětí, a to jak manuálního (geolokace), tak automatického, v kombinaci s funkcí geofencing. Vyznačte v aplikaci zónu, a pokud dítě vykročí mimo ni, budete o tom vědět!

Obr. Hlasové a video hovory 1582196c

Hlasové a video hovory

Hodinky pro děti mají všechny základní funkce mobilního telefonu. Podporují SIM karty všech operátorů a mají zabudovaný mikrofon a reproduktor. Dětské chytré hodinky jsou stejné jako vychytávky komiksových hrdinů! Pro dítě je to zábava a pro rodiče efektivnější kontrola.

Obr. Tlačítko SOS a vestavěný fotoaparát 1582196d

Tlačítko SOS a vestavěný fotoaparát

V případě nouze se jediným stisknutím SOS tlačítka uskuteční volání na tři telefonní čísla. Chytré hodinky s fotoaparátem jsou však jen polovinou úspěchu. Naprostý úspěch je, když lze obrázek okamžitě odeslat na telefon rodiče. A to tento model nabízí!

Obr. Hlasové monitorování a hlasové zprávy 1582196e

Hlasové monitorování a hlasové zprávy

Jako rodič můžete kdykoli zapnout funkci diskrétního monitorování a zkontrolovat zvuky v okolí dítěte. Dětské hodinky s telefonem umožňují také odesílání zpráv. Žádné textové zprávy, protože by to bylo zdlouhavé, ale pohodlné hlasové zprávy v délce až 15 sekund.

Obr. IP66 odolnost 1582196f

IP66 odolnost

Dětská dobrodružství jsou často blátivá a plná špinavých dobrodružství. S těmito hodinkami se však nemusíte bát, jsou odolné proti vodě i prachu.

Obr. Barevný dotykový displej, vyměnitelné pouzdro a řemínek 1582196g

Barevný dotykový displej, vyměnitelné pouzdro a řemínek

Nejlepší chytré hodinky pro děti? Jsou to ty, které kombinují potřeby dítěte s očekáváním rodiče. Proto je důležité i pohodlné používání a atraktivní design. Design chytrých hodinek lze snadno zcela změnit výměnou pouzdra a řemínku.

Technické specifikace

  • Displej: 1.4"
  • Rozlišení displeje: 240 x 240
  • RAM: 512 MB
  • ROM: 1 GB
  • Voděodolnos: IP66
  • Fotoaparát: Ano
  • Bluetooth: Ano, verze 4.0
  • Wi-Fi: Ano
  • Systém určování polohy: GPS, trasování pomocí Wi-Fi
  • Integrovaný systém: Android
  • Kompatabilita: Android, iOS
  • SIM karta: Ano, nanoSIM
  • Kapacita baterie: 700 mAh
  • Doba nabíjení: 120 min
  • Výdrž baterie: až 2 dny
  • Další funkce: Hovory, budík, krokoměr, měření spánku, rozvrh hodin, fotoalbum, SOS tlačítko
  • Výška: 55 mm
  • Šírka: 45 mm
  • Hloubka: 17 mm
  • Hmotnost: 54 g
  • Obsah balení: Hodinky Garett, USB kabel, manuál

Parametry

Druh zboží
Zařízení

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29029 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.