Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá

- 14%

ilustrační foto

Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá
Obj. číslo
31601010
OEM
SUN_PRO_4G_BLUE
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 137
0 hodnocení
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

3 190 Kč

2 759 Kč

2 280 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 759 Kč
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

2 759 Kč

3 190 Kč

2 280 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G modrá

Moderní dětské chytré hodinky s klasickým vzhledem a pokročilým vybavením.

Klíčové vlastnosti

  • Vodotěsné pouzdro IP67
  • Barevný displej IPS 1,3"
  • Odemykání obličejem
  • Hudební přehrávač
  • Připojení Bluetooth
  • Hlasové / video hovory
  • Teploměr, Monitor srdečního tepu, Oxymetr, Monitor krevního tlaku
  • SOS tlačítko
  • Historie hovorů
  • Monitor spánku, krokoměr
  • Vestavěná kamera
  • Funkce vyhledávání hodinek

Moderní design a konstrukce

Lehké hodinky s speciální konstrukcí a módním designem.

Neustálá péče

Inovativní systém oplocení GEO pro vzdálenou péči.

Kvalitný videohovory

Vestavěný mikrofon, reproduktor a kamera pro videohovory.

Sledujte své dítě na dálku

Odposlouchávací zařízení na dálku pro bezpečnost dítěte.

Funkce GPS a LBS

Určování polohy pomocí GPS, mobilních sítí a Wi-Fi.

Hudba na dosah ruky

Bluetooth připojení pro přehrávání oblíbených písniček.

Možnost dálkového ovládání

Snadná úprava nastavení na dálku pomocí aplikace Garett Tracker.

Robustní zařízení odolné proti poškození

Vodotěsné a prachotěsné hodinky splňující normy IP67.

Vysoce kvalitní displej

1,3palcový IPS displej s vysokým rozlišením a regulovatelným jasem.

Technické specifikace

  • Typ obrazovky: IPS
  • Velikost obrazovky: 1,3"
  • Rozlišení obrazovky: 240 x 240 Mpx
  • Voděodolnsot: IP67
  • Pohybový senzor: Ano
  • Dotyková obrazovka: Ano
  • Podsvícená obrazovka: Ano
  • Funkce: GPS, LBS, WIFI, Bluetooth, Videohovory, Vzdálený odposlech, vyhledávání zařízení
  • Slot pro SIM kartu: Ano
  • Přijímání, odmítání, volání: Ano
  • SOS tlačítko: Ano
  • Geo plot: Ano
  • Vestavěná kamera: Ano
  • Nahrávání videa: Ano
  • LED svítilna: Ano
  • Senzory: Srdeční tep, tlakoměr, pulzní oxymetr, teploměr, krokoměr, monitoring spánku
  • Hudební přehrávač: Ano
  • Stopky: Ano
  • Paměť RAM: 512 MB
  • paměť ROM: 4 GB
  • SIM karta: Nano SIM
  • Fotoaparát: Ano
  • Verze Bluetooth: 4.2
  • Kompatibilita se systémy: Android 4.0, iOS 9.0 (a vyšší)
  • baterie: Lithium Polymer
  • Kapacita baterie: 800 mAh
  • Životnost baterie v pohotovostní doba: Až 3 dny
  • Životnost baterie: Až 2 dny
  • Doba nabíjení: Asi 2 hodiny
  • Jazyk menu: Čeština, maďarština, angličtina, němčina, dánština, španělština, italština, litevština, nizozemština, portugalština, slovinština, švédština, vietnamština, turečtina, řečtina, ruština,čínština, indonéština, malajština, ukrajinština, arabština, finština, korejština, japonština, polština
  • Maximální obvod opasku: 21,5 cm
  • Šířka pásu: 20 mm
  • Typ pásu: Pryž
  • Hmotnost: 58 g
  • Obsah balení: Chytré hodinky Garett, USB nabíjecí kabel (bez zástrčky do zásuvky), uživatelská příručka, záruční list, plastová špachtle, šroubovák

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Úhlopříčka displeje
Typ displeje
Zařízení
Určení
Zobrazení času
Typ Baterie
Hodinkové funkce
Chytré funkce
Kompatibilní OS
Materiál řemínku
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Telefonování
Tvar ciferníku
Způsob ovládání
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.