Garett Smartwatch Kids Fit Pink

- 24%

ilustrační foto

Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Garett Smartwatch Kids Fit Pink
Obj. číslo
31601079
OEM
FIT_PNK
Výrobce
Garett
Věrnostní body: 37
0 hodnocení
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

989 Kč

749 Kč

619 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 666 Kč
Skladem 1 ks, do 3-4 pracovních dnů

749 Kč

989 Kč

619 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Garett Smartwatch Kids Fit Pink

EAN: 5904238484968

Klíčové vlastnosti

  • Až 7 dní provozu na jedno nabití
  • Upozornění na hovory, aplikace a SMS
  • Monitor srdečního tepu
  • Pulsní oxymetr
  • Monitor krevního tlaku
  • 6 arkádových her
  • Několik sportovních režimů
  • Několik ciferníků hodinek
  • Velmi tenké a lehké provedení

Garett Kids FIT

Chytré hodinky pro aktivní děti s dlouhou výdrží baterie až 7 dní na jedno nabití.

Výdrž baterie až 7 dní

Bez nutnosti neustálého nabíjení, ideální pro aktivní děti.

Motivace k fyzické aktivitě

Různé sportovní režimy a zabudovaný krokoměr pro sledování fyzické aktivity.

Monitorování zdraví

Monitor srdečního tepu, pulsní oxymetr a monitor krevního tlaku pro sledování zdravotního stavu.

Zábava a funkčnost v jednom

6 arkádových her pro zábavu a rozvoj kreativity.

Tenký, lehký design a vyměnitelné řemínky

Štíhlý design a krásný vzhled s možností výměny ciferníků.

Technické specifikace

  • Vodotěsnost IP67
  • Podsvícený displej
  • Bluetooth
  • Kompatibilita se systémem Android a iOS
  • Kompatibilita s aplikací GPS
  • Vibrační oznámení
  • Oznámení o příchozích SMS zprávách a volání
  • Oznámení aplikací
  • Vzdálená kamera
  • Vyhledání telefonu
  • Funkce vyhledání hodinek
  • Alarm slabé baterie
  • Monitor srdečního tepu
  • Monitor krevního tlaku
  • Pulzní oxymetr
  • Sportovní režimy
  • Podporované sportovní režimy: chůze, jízda na kole, běh, lezení, běžecký pás
  • Krokoměr
  • Připomenutí sedavého zaměstnání
  • Připomenutí pití vody
  • Monitor spánku
  • Předpověď počasí
  • Gesto probuzení rukou
  • Stopky
  • Budík
  • Kalendář
  • Kalkulačka
  • Více ciferníků hodinek
  • Gumový řemínek
  • Náhradní řemínek
  • Speciální aplikace: MasWear
  • Typ obrazovky: IPS
  • Velikost obrazovky: 1,4"
  • Rozlišení obrazovky: 240 x 240 px
  • Procesor: FR 5082
  • Snímač pohybu
  • Paměť RAM: 512 KB
  • Vestavěná paměť: 64 MB
  • Verze Bluetooth: 5.1
  • Kompatibilní s: Android 5.1 (a novější), iOS 8.2 (a novější)
  • Typ baterie: polymer-lithiová baterie
  • Kapacita baterie: 200 mAh
  • Doba nabíjení: Přibližně 2 hodiny
  • Jazyk menu: čeština, polština, angličtina, maďarština, slovenština, litevština, lotyština, estonština, němčina, italština, holandština, finština
  • Velikost pouzdra: 41 x 41 x 10,6 mm
  • Délka řemínku: 22,5 cm
  • Šířka řemínku: 22 mm
  • Hmotnost: 36 g
  • Sada obsahuje: Smartwatch Garett, kabel USB (nabíječka není součástí balení), návod k použití, záruční list

Parametry

Druh zboží
Konektivita
Úhlopříčka displeje
Typ displeje
Funkce
Zařízení
Příslušenství pro nositelnosti
Určení
Zobrazení času
Hodinkové funkce
Chytré funkce
Kompatibilní OS
Materiál řemínku
Sledování polohy a trasy
Součást balení
Telefonování
Tvar ciferníku
Vyměnitelný řemínek
Způsob ovládání
Výrobce
Kapacita baterie (mAh)
Kapacita uložiště
Barva pouzdra
Barva řemínku
Sportovní funkce
Vodotěsnost a odolnost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.