Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Blue
3 189 Kč
2 759 Kč
2 280 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Blue
EAN: 5904238484944
Klíčové vlastnosti
- 4G dětské hodinky s funkcí geofence
- 1,85" HD IPS displej
- Sportovní režimy - běh, jízda na kole atd.
- Funkce FACE UNLOCK
- Upozornění na hovory, aplikace a SMS
- SOS tlačítko
- Monitor srdečního tepu
- Pulsní oxymetr
- Monitor krevního tlaku
- 6 arkádových her
- Několik různých ciferníků hodinek
- CZ, SK menu
Neustálý kontakt a bezpečí
Technologie GPS umožňuje rodičům sledovat polohu dítěte na dálku. Funkce geo-fence umožňuje nastavit bezpečnou oblast pro pohyb dítěte. Díky 4G LTE je možné volat a přijímat hovory.
Odolná a vysokokapacitní baterie
Hodinky podporují WhatsApp a mají baterii s dlouhou výdrží 900 mAh, což umožňuje dlouhodobé používání bez častého dobíjení.
Přehledný displej a pohodlné používání
Hodinky mají 1,85palcový HD IPS displej, který poskytuje ostrý a jasný obraz.
Biometrická měření
Hodinky jsou vybaveny monitorem srdečního tepu, pulzním oxymetrem, monitorem krevního tlaku a teploměrem. Výsledky měření lze kontrolovat přímo na hodinkách.
Mnoho dalších atraktivních funkcí
Hodinky mají několik užitečných funkcí, včetně FACE UNLOCK, nahrávání hudby a fotografií, nastavení vlastní tapety, krokoměr, rozvrh školních úkolů, matematickou hru, diktafon a kameru.
Technické specifikace
- Vodotěsnost IP67: Ano
- Dotykový displej: Ano
- Podsvícený displej: Ano
- GPS: Ano
- Wi-Fi: Ano
- Bluetooth: Ano
- Videohovor: Ano
- Vestavěný modul 4G: Ano
- GPS, LBS, WiFi: Ano
- Slot pro kartu SIM: Ano
- Vestavěný systém Android: Ano
- Kompatibilita se systémem Android: Ano
- Kompatibilita s iOS: Ano
- Kompatibilita s aplikací GPS: Ano
- Zvuková oznámení: Ano
- Oznámení o příchozích SMS zprávách: Ano
- Oznámení o volání: Ano
- Přijímání, odmítání a uskutečňování hovorů: Ano
- Přijímání, odmítání a uskutečňování hovorů (pouze se SIM kartou): Ano
- Odesílání SMS: Ano
- Odesílání SMS (pouze se SIM kartou): Ano
- Panel pro vytáčení: Ano
- Odesílání hlasových poznámek: Ano
- Tlačítko SOS: Ano
- GEO plot: Ano
- Vzdálené hlasové monitorování: Ano
- Funkce vyhledání hodinek: Ano
- Alarm slabé baterie: Ano
- Vestavěná kamera: Ano
- Nahrávání videa: Ano
- Monitor srdečního tepu: Ano
- Monitor krevního tlaku: Ano
- Pulzní oxymetr: Ano
- Vestavěný teploměr: Ano
- Krokoměr: Ano
- Monitor spánku: Ano
- Školní rozvrh: Ano
- Historie trasy: Ano
- Fotoalbum: Ano
- Přehrávač hudby: Ano
- Diktafon: Ano
- Stopky: Ano
- Budík: Ano
- Kalendář: Ano
- Kalkulačka: Ano
- Matematická hra: Ano
- Více ciferníků hodinek: Ano
- Gumový řemínek: Ano
- Náhradní řemínek: Ano
- Speciální aplikace: Garett Tracker
- Typ obrazovky: IPS
- Velikost obrazovky: 1,85"
- Rozlišení obrazovky: 240 x 280 px
- Procesor: SL 8521E
- Snímač pohybu: Ano
- Paměť RAM: 512 MB
- Vestavěná paměť: 4 GB
- Podporované frekvence GSM: 850/900/1800/1900 Mhz
- Podporované standardy GSM: 2G/3G/4G LTE
- Přesnost GPS: GPS: 5 - 15 m
- Citlivost GPS: - 159 dBm
- Standard karty SIM: Nano SIM
- Fotoaparát: Ano
- Kompatibilní s: Android 4.0 (a novější) iOS 9.0 (a novější)
- Typ baterie: Lithium-polymerová
- Kapacita baterie: 900 mAh
- Doba nabíjení: Přibližně 2 hodiny
- Jazyk menu: čeština, polština, angličtina, maďarština, slovenština, litevština, lotyština, estonština, němčina, italština, holandština, finština
- Velikost pouzdra: 55,5 x 43 x 16,5 mm
- Délka řemínku: Přibližně 21,5 cm
- Šířka řemínku: 20 mm
- Hmotnost: 58 g
Sada obsahuje:
Smartwatch Garett, kabel USB (nabíječka není součástí balení), návod k použití, záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.