Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Pink
3 189 Kč
2 759 Kč
2 280 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Pink
Chytré hodinky s dlouhou výdrží baterie a velkým IPS displejem.
Neustálý kontakt a bezpečí
GPS sledování a funkce geofence pro bezpečí vašeho dítěte.
Možnost volání a přijímání hovorů díky 4G LTE.
Odolná a vysokokapacitní baterie
Podpora WhatsApp a výdrž baterie 900 mAh pro dlouhou dobu nošení.
Přehledný displej a pohodlné používání
1,85palcový HD IPS displej pro dokonale ostrý a jasný obraz.
Biometrická měření
Monitor srdečního tepu, pulzní oxymetr, monitor krevního tlaku a teploměr.
Mnoho dalších atraktivních funkcí
FACE UNLOCK pro odemknutí obrazovky obličejem.
Android pro rozšířené funkce.
Krokoměr a funkce rozvrhu pro organizaci školních úkolů.
Vestavěná matematická hra, diktafon a kamera.
Technické specifikace
Vodotěsnost IP67
Dotykový a podsvícený displej
GPS, Wi-Fi, Bluetooth
Videohovor
Vestavěný modul 4G
Slot pro kartu SIM
Vestavěný systém Android
Kompatibilita se systémem Android a iOS
Kompatibilita s aplikací GPS
Zvuková oznámení
Oznámení o příchozích SMS zprávách a volání
Přijímání, odmítání a uskutečňování hovorů
Odesílání SMS
Panel pro vytáčení
Odesílání hlasových poznámek
Tlačítko SOS
GEO plot
Vzdálené hlasové monitorování
Funkce vyhledání hodinek
Alarm slabé baterie
Vestavěná kamera
Nahrávání videa
Monitor srdečního tepu
Monitor krevního tlaku
Pulzní oxymetr
Vestavěný teploměr
Krokoměr
Monitor spánku
Školní rozvrh
Historie trasy
Fotoalbum
Přehrávač hudby
Diktafon
Stopky
Budík
Kalendář
Kalkulačka
Matematická hra
Více ciferníků hodinek
Gumový řemínek
Náhradní řemínek
Speciální aplikace: Garett Tracker
Typ obrazovky: IPS
Velikost obrazovky: 1,85"
Rozlišení obrazovky: 240 x 280 px
Procesor: SL 8521E
Snímač pohybu
Paměť RAM: 512 MB
Vestavěná paměť: 4 GB
Podporované frekvence GSM: 850/900/1800/1900 Mhz
Podporované standardy GSM: 2G/3G/4G LTE
Přesnost GPS: 5 - 15 m
Citlivost GPS: - 159 dBm
Standard karty SIM: Nano SIM
Fotoaparát
Kompatibilní s: Android 4.0 (a novější) iOS 9.0 (a novější)
Typ baterie: Lithium-polymerová
Kapacita baterie: 900 mAh
Doba nabíjení: Přibližně 2 hodiny
Jazyk menu: čeština, polština, angličtina, maďarština, slovenština, litevština, lotyština, estonština, němčina, italština, holandština, finština
Velikost pouzdra: 55,5 x 43 x 16,5 mm
Délka řemínku: Přibližně 21,5 cm
Šířka řemínku: 20 mm
Hmotnost: 58 g
Sada obsahuje: Smartwatch Garett, kabel USB (nabíječka není součástí balení), návod k použití, záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.