GARNI 502 - meteorologická stanice
2 111 Kč
1 745 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GARNI 502 - Meteorologická stanice
Produktové číslo: 8592733021046
Popis produktu
Meteorologická stanice GARNI 502 je vybavena třemi bezdrátovými čidly pro měření vnější teploty a relativní vlhkosti.
Disponuje špičkovým inverzním barevným VA displejem, který zobrazuje čas a datum řízené rádiovým signálem DCF-77.
Stanice je také vybavena budíkem, grafem a měřením vnitřní teploty, relativní vlhkosti a absolutního a relativního barometrického tlaku.
Displej a nastavení
Displej o rozměrech 106 x 94 mm nabízí možnost stálého osvětlení při napájení síťovým adaptérem nebo krátkodobého osvětlení na 10 s při napájení bateriemi.
Na displeji lze zobrazit všechny měřené hodnoty současně.
Stanice nabízí tři stupně jasu osvětlení displeje a možnost jeho vypnutí.
Čas a datum jsou řízeny signálem DCF-77 s možností manuálního nastavení.
Funkce budíku
Budík stanice má funkci opakovaného buzení (Snooze) po 5 minutách.
Budící signál trvá 10 sekund, 1 pípnutí za sekundu, poté 10 sekund 2 pípnutí za sekundu, 10 sekund 4 pípnutí za sekundu a následně je stálé pípání.
Předpověď počasí
Stanice disponuje 5 ikonami předpovědi počasí (jasno, polojasno, oblačno, srážky - déšť, srážky - sněžení) na základě sledování barometrického tlaku vestavěným barometrickým čidlem.
Je možné nastavit výchozí ikonu předpovědi počasí.
Bezdrátová čidla
Meteorologická stanice je dodávána s třemi bezdrátovými čidly GARNI 052H.
Čidla jsou odolná proti vlhkosti a mají displej o rozměrech 25 x 12 mm.
Čidla měří teplotu a relativní vlhkost a mají maximální RF výkon 10 dBm (10 mW).
Čidla lze postavit nebo zavěsit a jsou bílé barvy.
Obsah balení
- 1 x Meteorologická stanice GARNI 502
- 3 x Bezdrátové čidlo GARNI 052H
- 1 x Síťový adaptér
- 1 x Návod (český, slovenský, německý, anglický, polský, maďarský, nizozemský)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.