GARNI 570 EASY III - meteorologická stanice
1 645 Kč
1 360 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GARNI 570 EASY III - Meteorologická stanice
O produktu
GARNI 570 EASY III je třetí generace meteorologické stanice s inverzním barevným VA displejem.
Displej a jeho funkce
Displej o rozměrech 169 x 94 mm nabízí stálé osvětlení při napájení síťovým adaptérem. Při napájení bateriemi je možné osvětlení aktivovat zvukem, např. klepnutím.
Měření a předpověď počasí
Stanice měří vnitřní teplotu, relativní vlhkost a absolutní barometrický tlak. Zobrazuje předpověď počasí v 6 úrovních na základě sledování barometrického tlaku.
Bezdrátové čidlo
Stanice je vybavena bezdrátovým čidlem pro měření vnější teploty a relativní vlhkosti. Čidlo přenáší data na frekvenci 433 MHz.
USB port
Stanice je vybavena USB portem pro nabíjení externích zařízení, jako jsou mobilní telefony. Maximální nabíjecí proud je 1000 mA.
Alarmy
Stanice umožňuje nastavení alarmu horní a dolní meze vnitřní a vnější teploty.
Budík
Vestavěný budík nabízí dva budící časy s funkcí opakovaného buzení (Snooze).
Čas
Čas na stanici je řízen signálem DCF-77 s možností manuálního nastavení. Nabízí 12 nebo 24 hodinový formát zobrazení času.
Bezdrátové čidlo GARNI 040H
Čidlo je odolné proti vlhkosti (krytí IP44) a měří teplotu a relativní vlhkost. Zobrazuje data na kruhovém displeji o průměru 19 mm.
Obsah balení
- Hlavní jednotka GARNI 570 EASY III
- Bezdrátové čidlo GARNI 040H
- Síťový adaptér
Technické parametry
- Rozsah měření vnitřní teploty: 0°C až +50°C
- Rozsah měření vnější teploty: -40°C až +70°C
- Rozsah měření vnitřní rel. vlhkosti: 20% až 95%
- Rozsah měření vnější rel. vlhkosti: 20% až 95%
Všechny hodnoty jsou ověřené a spolehlivé. GARNI 570 EASY III je ideální volbou pro každého, kdo si chce udržet přehled o počasí.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.