GEMBIRD Kabel HDMI - HDMI 30m (v1.4, M/M, zlacené kontakty, stíněný, Premium quality shield)
1 889 Kč
1 305 Kč
1 079 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GEMBIRD Kabel HDMI - HDMI 30m
EAN: 8716309074339
Verze: v1.4, M/M
Speciální vlastnosti: Stíněný, zlacené kontakty
Kvalita: Premium quality shield
Klíčové vlastnosti
- Ethernetový kanál pro rychlou obousměrnou komunikaci
- Kanál pro zpětnou komunikaci zvuku
- Podpora 3D při rozlišení až 1080p
- Podpora rozlišení 4K x 2K
- Rozšířená podpora barevných prostorů
- Micro HDMI konektor
- Systém připojení v automobilech
Podrobnější informace
Podpora pro rozlišení 4K x 2K umožňuje až čtyřnásobné high-definition (HD) rozlišení (4x 1080p) používaného v moderních domácích kinech. Podporovanými formáty jsou 3840x2160 24Hz/25Hz/30Hz a 4096x2160 24Hz.
HDMI nyní podporuje sYCC601, Adobe RGB a AdobeYCC601 barevné prostory používané v digitálních kamerách/fotoaparátech.
Micro HDMI konektor je určen pro připojení přenosných zařízení. Je oproti existujícímu HDMI Mini konektoru zhruba o 50% menší, integruje v sobě 19 pinů a podporuje rozlišení až 1080p.
Specifikace kabelu navrženého pro použití v automobilech. Definuje základy pro rozvod HD obsahu po zařízeních ve vozidle (multifunkční konzole ve středovém panelu, panely zabudované v sedačkách apod.).
Technické detaily
Podporuje přenos dat šířku pásma až do 10 gigabitů / s. Umožňuje obousměrnou komunikaci mezi inteligentními zařízeními HDMI. Podporuje 3D TV s rozlišením videa až 3840 x 2160 pixelů na 24/25/30 Hz a 4096 x 2160 na 24 Hz. Podporuje HDMI Ethernet Channel 100 Mbps funkci (HEC). Podporuje Audio Return Channel technology (HARC).
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.