GIGABYTE MB Sc AM5 X670 AORUS ELITE AX, AMD X670, 4xDDR5, 1xHDMI, WI-FI
7 259 Kč
6 911 Kč
5 712 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GIGABYTE MB Sc AM5 X670 AORUS ELITE AX
Model: X670 AORUS ELITE AX
Verze: 1.0
EAN: 4719331848798
Specifikace procesoru
Paticování: Socket AM5 (LGA 1718)
Výrobce: AMD
Typ CPU: AMD Ryzen series
Cache: Embedded in CPU
Specifikace čipsetu
Výrobce: AMD
Typ čipsetu: AMD PROM21*2 (X670)
Specifikace paměti
Sloty: 4 DIMM
Typ: 2-CH DDR5
Frekvence: DDR5 5600
Specifikace rozšiřujících slotů
PCI Express x4 slot: Ano 2
PCI Express x16/x8 slot: Ano 1
Specifikace grafiky
PCIe rozhraní: PCI-E 4.0
Řadič: Integrated in CPU
Podpora DirectX: DirectX 12
Specifikace desky
Formát: ATX
Velikost: 305x244mm
Barva: Matte Black
Specifikace úložiště
M.2 Spec: PCI-E 5.0 NVMe
Typ: 25110 1/22110 3
SATA Spec: SATA 6Gb/s
RAID: RAID 0/1/10
Specifikace LAN
Řadič: Realtek RTL8125
Spec: 2.5 GbE
Specifikace USB
Spec: USB 2.0/USB3.2 Gen1/USB3.2 Gen2/USB3.2 Gen2x2
Specifikace zvuku
CODEC: Realtek ALC897
Kanály: 7.1 channel
Specifikace WIFI
WIFI modul: AMD 2x2 WIFI 6E RZ616 (MT7922A22M )
Specifikace TPM
Typ: SPI_TPM Pin Header
Specifikace předního panelu
Přední USB: Front USB 3.2 Gen2x2 Type-C 1/Front USB 3.2 Gen1 Header 2/Front USB 2.0 Header 2
Přední audio: Ano
Specifikace zadního panelu
Zadní USB: USB3.2 Gen2x2 Type-C 1/USB3.2 Gen2 Type-A 2/USB3.2 Gen1 Type-A 6/USB 2.0 4
Výstup zobrazení: HDMI 1
Audio: Line-In / Line-Out / Mic-In (3-jacks)
LAN (RJ45): 2.5GbE 1
Ostatní funkce
WIFI: Ano
Certifikace: KCC ID R-R-GBN-X67ELX
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.