Gigaset Box 100 - základna, černá
734 Kč
534 Kč
441 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Gigaset Box 100 - základna, černá
EAN: 4250366859293
Klíčové vlastnosti
- Samostatná základna pro až 6 sluchátek
- Kompatibilní se sluchátky Gigaset řady C, S a SL
Funkce při používání více sluchátek
- Bezplatné interní hovory
- Možnost 2 hovorů zároveň (1 externí a 1 interní)
- Přenos telefonního seznamu mezi sluchátky
- Interní hovor na všechna nebo vybraná sluchátka
- Přesměrování hovoru na jiné sluchátko s funkcí vytáčení/zpětného volání
- Simultánní vyzvánění všech sluchátek u externích hovorů
- Pohodlné menu pro snadné ovládání v mnoha jazycích
ECO DECT
- Automatické snížení vysílacího výkonu podle vzdálenosti mezi sluchátkem a základnou
- Bez radiace v pohotovostním režimu, pokud všechna sluchátka podporují ECO DECT
Pohodlí – základní telefonování
- Vytáčení: DTMF, pulsní, flash (programovatelné)
- Zobrazení zmeškaných hovorů na přihlášených sluchátkách
Telefonní záznamník
- Integrovaný záznamník až s 25 minutami nahrávacího času
- Snadné ovládání přes sluchátko a základnu
- Možnost nahrání 1 individuální zprávy na záznamníku (zhruba 170 s)
- Přednastavený vzkaz na záznamníku
- Oznámení data/času u každého vzkazu
- Nastavitelná délka nahrávání: 1, 2 či 3 minuty či bez omezení
- Nastavitelná doba přijetí hovoru: ihned, po 10, 18 či 30 s, automaticky
- Poslech příchozího vzkazu na přihlášeném sluchátku
- Možnost vzdáleného poslechu zpráv (ochrana PIN kódem)
- Nahrávky chráněny před výpadkem proudu
Další všeobecné funkce
- Funkce data a času chráněny před výpadkem proudu
- Synchronizace hodin pomocí informace CLIP
- Upravitelný název interního sluchátka
- Možnost připevnění na stěnu
Specifikace
Telefonování
- Dosah signálu – v zástavbě: až 50 m
- Dosah signálu – volné prostranství: až 300 m
Základna
- Napájení: 230 V plug-in napájecí adaptér
- Rozměry: 92 x 120 x 40 mm (V x Š x H)
- Hmotnost: asi 86 g
Co je v krabici
- 1 základna Gigaset Box 100
- 1 plug-in napájecí adaptér
- 1 telefonní kabel
- 1 uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.