Homematic IP Spínací akční člen s měřením - 5A, zápustná montáž
1 568 Kč
1 330 Kč
1 099 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Spínací akční člen s měřením - 5A, zápustná montáž
Popis
Spínací akční člen s měřením HmIP-BSM - 5A, zápustná montáž je součástí systému chytré domácnosti Homematic IP.
Nabízí možnosti flexibilní instalace s širokou modularitou využití v klasickém provedení.
Umožní spínat a vypínat připojené světelné okruhy, měřit jejich spotřebu energie, napětí, proud a výkon.
Funkce
Spínací akční člen disponuje na každém ze dvou tlačítek kolébkového vypínače dvěma kanály, které dokáží rozlišit mezi dlouhým a krátkým stisknutím tlačítka.
Jednotlivá tlačítká se dají prostřednictvím mobilní aplikace Homematic IP přizpůsobit vašim individuálním potřebám.
Systémový provoz
Propojení Spínacího akčního členu (HmIP-BSM) s Centrální jednotkou (HmIP-HAP) nabízí pohodlné nastavení a ovládání komplexního systému chytré domácnosti Homematic IP pomocí intuitivní aplikace (pro Android a iOS v CZ) určené pro chytré telefony.
Mobilní aplikace Homematic IP umožňuje okamžitou reakci na zprávy a upozornění ze systému vaší chytré domácnosti a spojuje všechna zařízení Homematic IP prostřednictvím bezplatného, neomezeného cloudu.
Montáž
Spínací akční člen (HmIP-BSM) se montuje do standardní zápustné krabice pod omítku s připojením do sítě 230 V.
Bezdrátová komunikace nabízí možnost instalace bez potřeby druhotné kabeláže.
Obsah balení
- 1x Spínací akční člen s měřením - 5A, zápustná montáž
- Montážní materiál
- Český návod
Parametry
- Řada: Homematic IP
- Napájecí zdroj: 230V/50Hz
- Proudový odběr: 5A max.
- Max. zatížení: 1150W
- Relé: přepínací kontakt
- Spotřeba v pohotovostním režimu: 0,2W
- Typ kabelu a průřez: drát nebo lanko, 0,75 – 1,5 mm2
- Montáž: do běžné elektroinstalační zápustné krabice podle DIN 49073-1
- Stupeň krytí: IP20
- Provozní teplota: 5 až 35 °C
- Rozměry (Š x V x H): 71 x 71 x 37 mm
- Hmotnost: 43g
- Pracovní frekvence: 868,3 MHz, 869,525 MHz
- Bezdrátový dosah (v otevřeném prostoru): 240m
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.