Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
3 389 Kč
2 793 Kč
2 308 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
EAN: 4047976565375
Popis produktu
Startovací sada Homematic IP pro inteligentní řízení vytápění. Okamžitá úspora energie a snížení výdajů až o 30%.
Profesionální řada výrobků
Homematic IP představuje revoluci v oblasti Smart Home. Německá kvalita s 80-letou tradicí.
Komplexní řešení
Široká modularita s více než 250 originálními výrobky pro inteligentní optimalizaci, automatizaci, ovládání a zabezpečení objektů.
Sada obsahuje
- Centrální jednotku (HmIP-HAP)
- 2 bezdrátové Termostatické hlavice Basic (HmIP-eTRV-B)
- Bezplatnou mobilní aplikaci Homematic IP v CZ lokalizaci pro Android a iOS
Inteligentní řešení ovládání vytápění
Chytré termostatické hlavice Homematic IP pro automatizaci vytápění. Elegantní design, praktické provedení a uživatelská přívětivost.
Spolehlivé řešení pro různé typy objektů
Řešení řízení vytápění a úspory energií pro domy, byty, chaty, kanceláře, garáže, obchody, sklady či úřady.
Centrální jednotka (HmIP-HAP)
Pohodlné nastavení a ovládání systému zabezpečení a chytré domácnosti Homematic IP přes ethernetové připojení ke standardnímu routeru a pomocí intuitivní aplikace.
Kapacita systému
Připojení až 15 uživatelů, 80 komponentů systému, videokamery a vytvoření nespočet scénářů. Možnost rozšíření o dalších až 40 komponentů systému připojením další Centrální jednotky.
Bezdrátová Termostatická hlavice Basic (HmIP-eTRV-B) s LED displejem
Hi-tech řešení termostatických hlavic Basic z řady Homematic IP. Regulace teploty v časových intervalech (až 6 topných fází za den s individuálně nastavitelnou teplotou).
Chytrá mobilní aplikace Homematic IP
Intuitivní aplikace v české lokalizaci pravidelně aktualizována a rozšiřována o další funkce a zařízení. Nabízí jasný přehled všech možných funkcí a scénářů.
Hlasové ovládání chytré domácnosti
Pohodlné hlasové ovládání pomocí asistentů Amazon Alexa a Google Assistant.
Komunikace a bezpečnost
Centrální jednotka je připojena ke standardnímu routeru ethernetovým kabelem a slouží jako rozhraní mezi cloudem Homematic IP a zařízeními Homematic IP ve vaší domácnosti.
Ochrana soukromí
Při aktivaci ani během provozu nejsou shromažďována žádná osobní data a uživatelé tak zůstávají v naprosté anonymitě.
Funkce sady
- Chytrá domácnost a inteligentní bezdrátový zabezpečovací systém v jednom
- Automatizované řízení pokojové teploty s okamžitou úsporou a snížením výdajů až o 30%
- Ovládání a nastavení přes aplikaci Homematic IP
- Podpora operačních systémů iOS a Android
- Podpora hlasového ovládání (Amazon Alexa, Google Assistant)
- Podpora Home Connect Plus
Obsah balení
- Startovací sada - řízení vytápění (1x Centrální jednotka, 2x Termostatická hlavice Basic)
- 1x napájecí zdroj Centrální jednotky
- 1x síťový kabel UTP (RJ-45)
- 2x adaptér ventilu Danfoss (RA)
- 4x alkalická AA baterie
- Montážní materiál
- Český návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.