Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění

- 18%

ilustrační foto

Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění
Obj. číslo
31334343
OEM
HmIP-SK16
Věrnostní body: 139
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 389 Kč

2 793 Kč

2 308 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 893 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 793 Kč

3 389 Kč

2 308 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Homematic IP Startovací sada - řízení vytápění

EAN: 4047976565375

Popis produktu

Startovací sada Homematic IP pro inteligentní řízení vytápění. Okamžitá úspora energie a snížení výdajů až o 30%.

Profesionální řada výrobků

Homematic IP představuje revoluci v oblasti Smart Home. Německá kvalita s 80-letou tradicí.

Komplexní řešení

Široká modularita s více než 250 originálními výrobky pro inteligentní optimalizaci, automatizaci, ovládání a zabezpečení objektů.

Sada obsahuje

  • Centrální jednotku (HmIP-HAP)
  • 2 bezdrátové Termostatické hlavice Basic (HmIP-eTRV-B)
  • Bezplatnou mobilní aplikaci Homematic IP v CZ lokalizaci pro Android a iOS

Inteligentní řešení ovládání vytápění

Chytré termostatické hlavice Homematic IP pro automatizaci vytápění. Elegantní design, praktické provedení a uživatelská přívětivost.

Spolehlivé řešení pro různé typy objektů

Řešení řízení vytápění a úspory energií pro domy, byty, chaty, kanceláře, garáže, obchody, sklady či úřady.

Centrální jednotka (HmIP-HAP)

Pohodlné nastavení a ovládání systému zabezpečení a chytré domácnosti Homematic IP přes ethernetové připojení ke standardnímu routeru a pomocí intuitivní aplikace.

Kapacita systému

Připojení až 15 uživatelů, 80 komponentů systému, videokamery a vytvoření nespočet scénářů. Možnost rozšíření o dalších až 40 komponentů systému připojením další Centrální jednotky.

Bezdrátová Termostatická hlavice Basic (HmIP-eTRV-B) s LED displejem

Hi-tech řešení termostatických hlavic Basic z řady Homematic IP. Regulace teploty v časových intervalech (až 6 topných fází za den s individuálně nastavitelnou teplotou).

Chytrá mobilní aplikace Homematic IP

Intuitivní aplikace v české lokalizaci pravidelně aktualizována a rozšiřována o další funkce a zařízení. Nabízí jasný přehled všech možných funkcí a scénářů.

Hlasové ovládání chytré domácnosti

Pohodlné hlasové ovládání pomocí asistentů Amazon Alexa a Google Assistant.

Komunikace a bezpečnost

Centrální jednotka je připojena ke standardnímu routeru ethernetovým kabelem a slouží jako rozhraní mezi cloudem Homematic IP a zařízeními Homematic IP ve vaší domácnosti.

Ochrana soukromí

Při aktivaci ani během provozu nejsou shromažďována žádná osobní data a uživatelé tak zůstávají v naprosté anonymitě.

Funkce sady

  • Chytrá domácnost a inteligentní bezdrátový zabezpečovací systém v jednom
  • Automatizované řízení pokojové teploty s okamžitou úsporou a snížením výdajů až o 30%
  • Ovládání a nastavení přes aplikaci Homematic IP
  • Podpora operačních systémů iOS a Android
  • Podpora hlasového ovládání (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Podpora Home Connect Plus

Obsah balení

  • Startovací sada - řízení vytápění (1x Centrální jednotka, 2x Termostatická hlavice Basic)
  • 1x napájecí zdroj Centrální jednotky
  • 1x síťový kabel UTP (RJ-45)
  • 2x adaptér ventilu Danfoss (RA)
  • 4x alkalická AA baterie
  • Montážní materiál
  • Český návod

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29332 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.