Ajax Hub Plus black (11790)
11 858 Kč
9 130 Kč
7 545 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ajax Hub Plus black
EAN: 856963007606
Popis
Ajax Hub Plus black je centrální ovládací panel poplachového zabezpečovacího systému Ajax. Připojuje až 149 zařízení Ajax, 50 IP kamer a podporuje až 99 uživatelů. Sbírá data prostřednictvím protokolu Jeweller.
Vlastnosti
- Bezdrátová technologie Jeweller pro komunikaci až na vzdálenost 2 000 m.
- ARM procesor pro důležité výpočetní operace.
- Komunikace v rámci sítě Ethernet či Wi-Fi se záložním spojením pomocí GSM 2G/3G sítě.
- Signalizace poplachu a dalších událostí prostřednictvím push notifikací, SMS zpráv nebo hovoru.
- Podpora IP kamer výrobců třetích stran.
Ochrana proti selhání a sabotáži
- Konektory a spínače jsou ukryty uvnitř zařízení.
- Upozornění při odpojení externího zdroje napájení.
- Napájení vestavěnou záložní baterií po dobu až 16 hodin.
- Nastavitelný interval kontroly připojených komponentů v rozmezí 12 až 300 sekund.
- Vybaveno systémy pro detekci a potlačení rušení, šifrování komunikace a autentizaci.
- Real time OS chrání systém před viry a narušením.
- Vestavěný GSM modul zajišťuje záložní komunikaci v případě výpadku sítě internet.
Bezchybný provoz
- Systém je plně funkční i při velmi pomalém internetovém připojení.
- Obousměrná komunikace s komponenty pro pravidelné testování jejich funkčnosti a snadné nastavování.
- Automatické aktualizace software a firmware zařízení zcela zdarma.
- Ovládání systému pomocí dálkového ovladače či bezplatné mobilní aplikace (Android / iOS).
Jednoduchá instalace na profesionální úrovni
- Díky interaktivnímu manuálu a držákům SmartBracket je možné systém nainstalovat do 15 minut.
- Dostupnost komponentů, detekční zóny, úroveň rádiového šumu a kvalitu připojení je možné vzdáleně otestovat prostřednictvím mobilní aplikace.
Technická specifikace
- Rozměry: 162.7 x 162.7 x 35.9 mm
- Hmotnost: 320 g
- Napájení: 110-240 V AC
- Výkon rádiového signálu: 8.20 dBm / 6.60 mW (max. 25 mW)
- Provozní teplota: 0 °C ~ +50 °C
- Připojení: Ethernet, Wi-Fi 2.4 GHz (802.11 b/g/n), GSM 2G (850/900/1800/1900 MHz), 3G (WCDMA 900/2100 (B8/B1)
- Komunikační protokol: Jeweller (868.0 - 868.6 MHz)
- Dosah rádiového signálu: Až 2 000 m (v otevřeném prostoru)
- Podporované SIM karty: 2x Micro SIM 2G/3G
- Záložní baterie: Li-Ion 2 Ah (doba zálohování až 16 hodin)
- Podpora IP kamer: Ano, až 50 kamer (RTSP protokol)
- Podpora napojení na PPC (PCO): ContactID / SIA
- Mobilní aplikace: iOS 9 a vyšší, Android 4.1 a vyšší
- Maximální počet uživatelů: 99
- Maximální počet připojených komponentů: 149
- Maximální počet skupin (zón): 25
- Maximální počet místností: 50 (logické rozdělení)
- Ochrana proti sabotáži: Ano
- Stupeň zabezpečení: 2 - nízké až střední riziko
- Třída prostředí: I. - vnitřní
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.