Ajax Hub 2 Plus black (20276)
14 387 Kč
11 075 Kč
9 153 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ajax Hub 2 Plus Black
Model: Ajax Hub 2 Plus black (20276)
EAN: 0810031990535
Popis produktu
Hub 2 Plus je nejvýkonnější model centrálního ovládacího panelu od Ajax. Je určen pro ochranu velkých objektů jako jsou kancelářské komplex, rezidenční komplex, nebo výrobní závody.
Vlastnosti
Hub 2 Plus zvládne zpracovat až 5 rozšiřovačů rádiového signálu ReX a zabezpečit objekt pomocí až 200 detektorů a zařízení Ajax.
Vždy ve spojení
Hub 2 Plus disponuje 4 nezávislými komunikačními kanály a podporuje LTE. To zajišťuje spolehlivou a rychlou komunikaci.
Vizuální ověření poplachu
Hub 2 Plus může spravovat až 200 detektorů pohybu MotionCam a doručit pořízené snímky uživatelům a poplachovému přijímacímu centru během 9 vteřin.
Garance doručení poplachových zpráv a snímků
Rádiový protokol Jeweller zajišťuje nepřetržitý provoz všech zařízení v systému a obousměrnou komunikaci mezi Hubem 2 Plus a detektory na vzdálenost až 2 000 metrů.
Automatizovaná bezpečnost
Hub 2 Plus podporuje 64 scénářů, které minimalizují počet uživatelských zásahů do zabezpečovacího systému.
Ochrana rozsáhlých objektů se složitou vnitřní strukturou
Hub 2 Plus je připraven spolehlivě zabezpečit i ty nejsložitější objekty. Zvládne připojit až 200 detektorů a zařízení Ajax s dosahem rádiové komunikace až na vzdálenost 2 000 metrů.
Odolný vůči sabotáži
Při jakékoliv události, Hub 2 Plus neprodleně informuje uživatele systému a poplachové přijímací centrum.
Připraven na budoucnost
Hub 2 Plus používá operační systém reálného času OS Malevich vyvinutý společností Ajax Systems. Je extrémně stabilní, imunní vůči počítačovým virům a chráněn proti kyberútokům.
Ovládaný pomocí mobilních aplikací
Mobilní aplikace jsou modernější, bezpečnější a uživatelsky přívětivější. K Hubu 2 Plus se připojují pomocí zabezpečeného kanálu s cloudovým serverem Ajax.
Instalace bez problémů
Hub 2 Plus je připraven k provozu ihned po vybalení z krabice. Dodává se s integrovanými komunikátory, napájecí jednotkou a záložní baterií.
Technická specifikace
- Klasifikace: Centrální ovládací panel s rádiovou komunikací a podporou foto verifikace poplachu
- Maximální počet zařízení: 200
- Maximální počet uživatelů: 200
- Maximální počet místností: 50
- Podpora rozšiřovače signálu ReX: Ano (max. 5 v systému)
- Podpora detektorů pohybu MotionCam: Ano
- Scénáře: 64
- Skupiny (podsystémy): 25
- Mobilní aplikace: iOS 9.1 a vyšší; Android 4.4 a vyšší
- Komunikační kanály: 2G (GSM900/DCS1800 (B3/B8)); 3G (WCDMA 850/900/2100 (B1/B5B8)); LTE (FDD B1/B3/B5/B7/B8/B20); Wi-Fi (802.11 b/g/n); Ethernet
- Přepnutí mezi SIM1 a SIM2: Během 4 minut
- Komunikace s PPC: Contact ID, SIA (DC-09)
- Procesor: ARM
- Operační systém: OS Malevich
- Napájení: 110 - 230 V AC (Hub 2 Plus) / 8 - 20 V DC (Hub 2 Plus 12 V); vestavěná záložní baterie: Li-Ion 2 Ah; až 15 hodin zálohování (při offline provozu a vypnutém Wi-Fi a Ethernet modulu); spotřeba elektrické energie: 10 W
- Rádiová technologie Jeweller: Dosah komunikace se zařízeními - až 2 000 m v otevřeném prostoru; obousměrná komunikace; provozní frekvence: 868.0 - 868.6 MHz; samoregulační vysílací výkon - až do 25 mW; blokové šifrování založené na AES algoritmu; interval dotazování zařízení Hubem: 12 - 300 s; automatické přeladění na nerušený kanál
- Podporovaný typ SIM karet: 2x Micro-SIM 2G
- Ochrana proti sabotáži: Autentizace zařízení; detekce rušení rádiového signálu; upozornění na neoprávněnou manipulaci
- Video dohled: Až 100 kamer nebo záznamových zařízení
- Rozsah provozní teploty: Od -10 °C do +40 °C
- Rozměry: 163 × 163 × 36 mm
- Hmotnost: 351 g
- Certifikace: Stupeň zabezpečení 2, třída prostředí II dle EN 50131, CE
- Záruka: 24 měsíců od data prodeje (na baterii se záruka nevztahuje)
Obsah balení
- Ajax Hub 2 Plus
- Držák SmartBracket
- Napájecí kabel
- Ethernet kabel
- Montážní materiál
- Uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.