iGET HOME GW1
696 Kč
606 Kč
501 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET HOME Gateway GW1
Domácí inteligence na dosah ruky. S iGET HOME Gateway GW1 držíte svůj domov pod kontrolou. Tento chytrý hub podporuje ZigBee verze 3.0 a všechny předchozí, Wi-Fi připojení 802.11 b/g/n, a další zařízení jako např. Philips HUE, Tuya, Lidl apod.
Univerzální kompatibilita
Kompatibilní s Androidem i iOS, iGET HOME Gateway GW1 umožňuje sledovat a ovládat veškeré připojené senzory, termohlavice, osvětlení a další.
Podpora ZigBee 3.0
Díky podpoře nejnovějšího protokolu ZigBee 3.0 je zajištěna maximální stabilita a kompatibilita s více než 300 typy univerzálního příslušenství vč. iGET HOME.
Logické a automatické funkce
Brána Gateway GW1 umožňuje přidat spoustu dalších logických a automatických funkcí, např. pomocí jednoho tlačítka nastavit teplotu pro veškeré místnosti, vypnout spotřebiče nebo osvětlení.
Aplikace iGET HOME
Pro ovládání je určena aplikace volně dostupná na Google Play a iOS marketu. Aplikace je zcela zdarma po celou dobu a je dostupná v českém, slovenském, polském, maďarském, anglickém jazyce a mnoha dalších.
Bezdrátový přenos a kompatibilita se senzory a zařízeními ZigBee
Senzory a zařízení jsou k bráně připojeny pomocí bezdrátového přenosu protokolem ZigBee 3.0. Veškeré příslušenství a další produkty ZigBee jsou s touto bránou kompatibilní.
Automatická aktualizace firmware
Brána si automaticky kontroluje dostupnost nejnovějšího firmware na serveru, buď jej nainstaluje automaticky nebo po potvrzení uživatele. Aktualizace je velmi rychlá, trvá cca 1 minutu.
Technické specifikace
- Napájení: napájecí adaptér je součástí balení 5V DC 1A
- Velikost a hmotnost: 62 x 62 x 15mm, 31g
- Připojení k síti: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
- Komunikace se senzory: ZigBee 3.0
- Spotřeba: max 1 W
- Okolní vlhkost: do 90% bez kondenzace
- Pracovní teplota: -10°C až +50°C
Obsah balení
- HOME Gateway GW1 – centrální jednotka pro řízení veškerých bezdrátových ZigBee senzorů a jejich kontrolu
- Napájecí kabel USB - microUSB
- Napájecí USB adaptér
- UIG - Uživatelský manuál v českém, slovenském, polském, anglickém a maďarském jazyce.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.