iGET SECURITY M3P22 RFID klíč - používá se společně klávesnicí M3P13v2, pro alarm M3/M4

- 16%

ilustrační foto

iGET SECURITY M3P22 RFID klíč - používá se společně klávesnicí M3P13v2, pro alarm M3/M4
Obj. číslo
3436207
OEM
M3P22
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 10
2 hodnocení
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

247 Kč

209 Kč

172 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 215 Kč
Skladem 1 ks, ve čtvrtek u Vás

209 Kč

247 Kč

172 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET SECURITY M3P22 - RFID klíč

RFID klíč iGET SECURITY M3P22 je určen pro klávesnici iGET SECURITY M3P13v2. Tato klávesnice poté ovládá alarm iGET SECURITY M3 a M4. Stačí pouze přiložit tento klíč ke klávesnici iGET SECURITY M3P13v2 a zvolit zdali se má alarm iGET SECURITY M3 a M4 aktivovat nebo deaktivovat. Velmi snadné použití vhodné pro všechny členy vaší domácnosti. Díky malým rozměrům a úchytu je možné jej připevnit tam, kde je třeba.

Hlavní parametry

  • jednoduché rozšíření základního setu alarmu iGET SECURITY M3 a M4,
  • navýšení stupně bezpečnosti při použití klávesnice iGET SECURITY M3P13v2 a RFID klíče iGET SECURITY M3P22 pro vzdálené ovládání, jelikož hlavní jednotka alarmu může být ukrytá,
  • pomocí RFID klíče je možné alarm aktivovat a deaktivovat,
  • RFID klíč nepotřebuje žádné napájení - není nutná výměna baterie,
  • alarm iGET SECURITY M3 a M4 je tak možné ovládat pomocí klávesnice iGET SECURITY M3P13v2 společně s RFID klíčem iGET SECURITY M3P22, také pomocí klíčenky iGET SECURITY M3P5, a pomocí mobilní aplikace iGET SECURITY. Stav se vždy synchronizuje na všech zařízeních

Specifikace

  • Pracovní frekvence: 125 kHz
  • Provozní teplota: -30°C ~ +60°C
  • Provozní vlhkost: 5% ~ 100%
  • Rozměry a hmotnost: 28 x 28 mm, hmotnost 4,1 g

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29028 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.