LENOVO PC V55t Gen 2-13ACN Tower-Ryzen 5 5600G, 8GB, 256SSD, VGA, HDMI, Int.AMD Radeon, čierna, W11P, 3Y Onsite
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: Lenovo V55t Gen 2-13ACN
Part Number: 11RR0030CK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 5 5600G (6C / 12T, 3.9 / 4.4GHz, 3MB L2 / 16MB L3) |
Grafická Karta | Integrated AMD Radeon Graphics |
Chipset | AMD PRO 565 chipset |
Pameť | 1x 8GB UDIMM DDR4-3200 |
Pameťové sloty | Two DDR4 UDIMM slots, dual-channel capable |
Max. Pameť | Up to 64GB DDR4-3200 |
Úložisko | 256GB SSD M.2 2242 PCIe 3.0x4 NVMe |
Podporované Úložisko | Up to two drives, 1x 3.5" HDD + 1x M.2 SSD • 3.5" HDD up to 2TB • M.2 SSD up to 1TB |
Čitačka kariet | 3-in-1 Card Reader |
Optická Mechanika | 9.0mm DVD±RW |
Reproduktory | 2Wx1 |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC222 codec |
DESIGN | |
Klávesnica | USB Calliope Keyboard, Black, Czech / Slovak |
Myš | USB Calliope Mouse, Black |
Rozširiteľné sloty | One PCIe 3.0 x16 One PCIe 3.0 x1 Two M.2 slots (one for WLAN, one for SSD) |
Farba | Chassis: Black Bezel: Silver |
Rozmery (ŠxHxV) | 145 x 272.3 x 340 mm (5.71 x 10.72 x 13.39 inches) |
Hmotnost | Around 4.7 kg |
SOFTWARE | |
Operačný systém | Windows 11 Pro 64, Czech / Slovak / English |
Dodávaný software | nie |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | Integrated 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | RTL8822CE 11ac, 2x2 + BT5.0 |
Predné porty | 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x headphone / microphone combo jack (3.5mm) 1x microphone (3.5mm) |
Zadné porty | 4x USB 2.0 1x VGA 1x HDMI-out 1x Ethernet (RJ-45) 1x line-out (3.5mm) |
SERVIS | |
Základná záruka | 1-year, Onsite |
Zahrnutý Upgrade | 3Y Onsite upgrade from 1Y Onsite (5WS0D80967) |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.