Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač

- 4%

ilustrační foto

Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotický vysavač
Obj. číslo
3778202
OEM
M880
Výrobce
Mamibot
Věrnostní body: 635
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

13 186 Kč

12 709 Kč

10 504 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 12 709 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

12 709 Kč

13 186 Kč

10 504 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Mamibot EXVAC880 Wisor

EAN: 6970626164605

Vysavač s laserovou navigací 4. generace.

Výkonný Cortex™ A7 procesor.

Sací výkon až 2 880 Pa.

Uklidí 150 až 200 m2 na jedno nabití.

Kompatibilní s Amazon Alexa, Google Home a Tmall Genie.

Ovládání přes vlastní aplikaci.

Nastavení oblasti pro úklid a zakázaných oblastí.

Pokračování úklidu po přerušení.

LDS4.0 + SLAM Navigace

Čtyřjádrový procesor ARM Cortex™ A7.

Algoritmy SLAM (Simultánní lokalizace a mapování).

LDS4.0 laserový senzor.

Volba oblasti pro mopování.

4 000 × za vteřinu měří vzdálenost.

5,2 × za vteřinu skenuje v rozsahu 360°.

O 13 % až 30 % vyšší účinnost v porovnání s gyro, nebo vizuální navigací.

Čistící režimy

Uklízí tam, kde si přejete.

Pokročilé mopování

Větší nádržka (370 ml) pro delší mopování.

Elektronicky řízené dávkování vody.

3 úrovně dávkování.

Větší oblast mopování díky 30 cm široké látce.

Klíčové vlastnosti

  • Výkonný 4jádrový procesor Cortex™ A7
  • LDS4.0 + SLAM navigace
  • Sací výkon až 2880 Pa
  • Nádrž na vodu 370 ml
  • Lithiová baterie 2600 mAh
  • Pokryje 150-200 m2 na jedno nabití
  • Automatické dobíjení
  • Mapování vyčištěného prostoru
  • Vytírání – elektronicky řízené dávkování vody
  • Provozní doba až 110 min
  • Hlučnost 55 až 70 dB (dle nastaveného výkonu)
  • Pro všechny typy podlah
  • Zásobník na prach o objemu 600 ml
  • 3stupňová filtrace s HEPA 13
  • Ovládání přes Alexa, Google Home, Tmall Genie
  • Tělo 9,8 cm se dostane i do hůře přístupných prostorů
  • Překoná překážky vysoké až 15 - 20 mm
  • Podpora Wi-Fi včetně bezdrátové aktualizace softwaru

Technické specifikace

  • Doba provozu: 55 - 110 min
  • Sací výkon: 2880 Pa
  • Objem nádobky na odpad: 600 ml
  • Objem nádobky na vodu: 370 ml
  • Baterie: lithiová, 2 600 mAh
  • Doba nabíjení: 180-240 min
  • Hlučnost: 55 - 70 dB
  • Rozměry: 330 × 330 × 98 mm
  • Hmotnost: 3 kg

Obsah balení

  • 2× boční kartáč + 2× náhradní
  • 1× textilie na vytírání + 1× náhradní
  • 1× nádržka na vodu
  • 1× + 1× náhradní filtr
  • štětec na čištění
  • dálkový ovladač
  • nabíjecí stanice
  • rychlá příručka

Parametry

Druh zboží
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28831 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.