Optoma projektor HD31UST (DLP, FULL 3D, FULL HD, 3 400 ANSI, 28 000:1, HDMI, MHL, VGA, Audio, USB, 16W speaker)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Optoma Projektor HD31UST
EAN: 5055387662346
Detaily produktu
Typ projektoru: DLP
Rozlišení: 1080p Full HD (1920x1080)
Svítivost: 3 400 ANSI lumenů
Kontrast: 28 000:1
Formát zobrazení: 16:9 (nativní), 4:3, 16:9 (kompatibilní)
Zdroj světla: Lampa
Úžasné barvy a Full HD
Optoma HD31UST poskytuje ostré a detailní snímky z obsahu s vysokým rozlišením.
Ideální pro sledování Blu-ray, HD vysílání a hraní videoher.
Optoma projektory zaručují přesnou reprodukci ve filmových barvách.
Ovládání a konektivita
Optoma HD31UST umožňuje širokou škálu možností ovládání a monitoringu projektoru vzdáleně.
Projektor je kompatibilní s AMX systémy a RoomView softwarem.
Projektor má vstupy HDMI, MHL, VGA, Audio, USB.
Full 3D a integrovaný reproduktor
Optoma projektory jsou schopny zobrazovat plnohodnotně 3D obsah.
Výkonný vestavěný reproduktor poskytuje výjimečnou kvalitu zvuku.
Technická specifikace
- Životnost lampy (hod): 4000 (Jasný režim), 10000 (Eco), 15000 (Eco+), 12000 (Dynamický režim)
- Projekční vzdálenost (m): 0.45 - 0.56
- Poměr projekční vzdálenosti: 0.25:1
- Výstupy: 1 x VGA, 1 x Audio 3.5mm
- Ovládání: 1 x RS232, 1 x RJ45
- Kompatibilita s počítači: FHD, UXGA, SXGA, WXGA, HD, XGA, SVGA, VGA, Mac
- 2D kompatibilita: NTSC M/J, 3.58MHz, 4.43MHz PAL B/D/G/H/I/M/N, 4,43MHz SECAM B/D/G/K/K1/L, 4.25/4.4MHz 480i/p, 576i/p, 720p(50/60Hz), 1080i(50/60Hz), 1080p(50/60Hz)
- 3D: Full 3D
- Provozní podmínky: 5 ° C ~ 40 ° C, max. vlhkost 85%, max. nadmořská výška 3 000 m
- Počet reproduktorů: 1
- Reproduktor: 16 W
- Hladina hluku (dB): 26
- Napájení: 100 ~ 240V, 50 ~ 60Hz
- Spotřeba energie: <0,5 W (Pohotovostní režim), 275 W (max), 200 W (min)
- Rozměry (Š x V x H): 343 x 383 x 112 (mm)
- Váha (kg): 3,9
Standardní příslušenství: napájecí kabel, dálkové ovládání, 2x AAA baterie, základní uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.