Reyee RG-RAP6260(G) Access point
11 393 Kč
9 600 Kč
7 934 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Reyee RG-RAP6260(G) Access Point
EAN: 6971693272187
Popis produktu
RG-RAP6260(G) je stropní bezdrátový Wi-Fi 6 Access Point od Ruijie Reyee. S podporou roamingu pro hladký přechod mezi AP.
Hlavní přednosti
- Snadno rozšiřitelná Wi-Fi s Reyee Mesh.
- Gigabitový ethernet pro rychlé připojení.
- SFP rozhraní pro optické spojení.
- Podpora technologií MU-MIMO, Roaming, Beamforming, OFDMA.
- Vysoká propustnost díky WiFi 6 a 2x2 MIMO.
- Venkovní provedení s krytím IP68.
- Napájení přes 802.3at PoE.
- Management prostřednictvím Ruijie Cloud.
Obsah balení
- Zařízení RG-RAP6260(G).
- Držák a montážní plát.
- Šroubky pro instalaci.
- Kabelové průchodky.
- Dva stahovací kovové pásky.
Technické parametry
Bezdrátové vlastnosti
- Bezdrátové frekvence: 2.4 + 5 GHz (dual band)
- WiFi standardy: 802.11ax, 802.11ac, 802.11ac - wave2, 802.11n, 802.11a, 802.11b/g
- MU-MIMO: Ano
- Přenosová rychlost - 5GHz [Mb/s]: 1201
- Přenosová rychlost - 2.4GHz [Mb/s]: 574
- Vysílací výkon 2.4GHz [dBm]: 26
- Vysílací výkon 5GHz [dBm]: 25
- Šifrování: WPA-PSK/WPA2-PSK
- 2.4GHz MIMO: 2 x 2
- 5GHz MIMO: 2 x 2
- Typ antény: Vestavěná
- Počet vestavěných antén: 4
- Roaming: Ano
- Zisk antény [dBi]: 4, 6
Konektory a rozhraní
- Rychlost LAN: (1) 10/100/1000Mbps
- Gigabit LAN: Ano
- Optické rozhraní: (1) 100/1000Mbps
Napájení
- Napájení přes PoE: 802.3at
- Typy PoE: PoE-In (pouze)
- Max. spotřeba energie [W]: 17
Fyzické charakteristiky
- Stupeň krytí: IP68
- Použití: Venkovní
- Tlačítka: Reset
- Provozní teplota [°C]: -40 až 65
- Hmotnost [g]: 1350
- Šířka [mm]: 298
- Výška [mm]: 65
- Hloubka [mm]: 298
Software
- Operační mód: Access Point
- Výchozí IP adresa: Dynamická z DHCP, 10.44.77.253
- Výchozí jméno a heslo: Nastavuje se při prvním spuštění
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.