TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3452X (48xGbE, 4xSFP+, 2xconsole, fanless)
17 419 Kč
14 400 Kč
11 901 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link JetStream switch TL-SG3452X
EAN: 6935364006471
Obecný popis
TP-Link JetStream switch TL-SG3452X je řízený switch L2+ s 48 gigabitovými porty a 4 10GE SFP+ sloty.
Výhody produktu
- 4 sloty SFP+ s rychlostí 10 Gbit/s pro bleskurychlé odchozí připojení 10G.
- 48 gigabitových portů RJ45 pro vysokorychlostní a spolehlivé spojení.
- Integrováno do platformy Omada SDN pro snadnou správu a monitorování.
- Statické směrování pro efektivní využívání síťových prostředků.
- Robustní strategie zabezpečení včetně IP-MAC vázání, ACL, zabezpečení portů a další.
- Optimalizovaný přenos hlasu a videa v aplikacích díky L2/L3/L4 QoS a funkci IGMP Snooping.
Technické specifikace
Interface: 48× 10/100/1000 Mbps RJ45 Ports, 4× 10G SFP+ Slots, 1× RJ45 Console Port, 1× Micro-USB Console Port
Power Supply: 100-240 V AC~50/60 Hz
Dimensions: 17.3 × 8.7 × 1.7 in (440 × 220 × 44 mm)
Mounting: Rack Mountable
Max Power Consumption: 32.72 W (110V/60Hz)
Max Heat Dissipation: 111.65 BTU/h (110 V/60 Hz)
Switching Capacity: 176 Gbps
Packet Forwarding Rate: 130.9 Mpps
MAC Address Table: 16 K
Packet Buffer Memory: 12 Mbit
Jumbo Frame: 9 KB
Software Features
Quality of Service, L2 and L2+ Features, L2 Multicast, VLAN, Access Control List, Security, IPv6, L3 Features, Advanced Features, MIBs
Management
Omada App, Centralized Management, Cloud Access, Zero-Touch Provisioning, Management Features
Certification
CE, FCC, RoHS
Package Contents
TL-SG3452X Switch, Power Cord, Quick Installation Guide, Rackmount Kit, Rubber Feet
System Requirements
Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ or Windows 7/8/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX or Linux.
Environment
Operating Temperature: 0–45 °C (32–113 °F); Storage Temperature: -40–70 °C (-40–158 °F); Operating Humidity: 10–90% RH non-condensing; Storage Humidity: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.