TP-Link LS1210GP Switch 1x GLAN, 8x GLAN s PoE+, 1x SFP, 61W
2 197 Kč
1 821 Kč
1 505 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link PoE Switch LS1210GP je nemanagovatelný gigabitový PoE Switch s 9x 10/100/1000Mbps LAN porty a 1x SFP portem. Na 8 ethernetových portech podporuje PoE 802.3af/at až 30W/port. Celkový PoE budget switche je 61W. Switch umožňuje i PoE na vzdálenost 250m při přepnutí speciálního přepínače, který způsobí ponížení linkové rychlosti na PoE portech na 10Mbps, což je dostačující pro přenos obrazu z kamer. Další funkcí je PoE auto recovery, která automaticky restartuje nereagující zařízení napájená pomocí PoE nebo port isolation. Klíčové vlastnosti 8x PoE-out 802.3af/at 1x SFP port Celkový PoE budget 61W Extended mód na vzdálenost až 250m Port isolation PoE auto recovery automaticky restartuje nereagující zařízení Obsah balení Switch Napájecí adaptér 53,5V/1,31A Instalační manuál Technické parametry Konektory a rozhraní Rychlost LAN:(9) 10/100/1000Mbps Optické rozhraní:(1) 1000Mbps Napájení Typ napájení:DC konektor Typy PoE:PoE-Out (pouze) Podporované PoE-Out standardy:802.3af, 802.3at Počet PoE Out portů:8 PoE budget [W]:61 PoE na vzdálenost až 250m:Ano Max. spotřeba energie [W]:7,3 Napájení přes konektor/svorkovnici:53V DC Fyzické charakteristiky Provedení:Desktop Ventilátory:Bez ventilátoru Šasi:Kovové Provozní teplota [°C]:0 až 40 Šířka [mm]:209 Výška [mm]:26 Hloubka [mm]:126 Obecné Rychlost přepínání [Gbps]:20 Tabulka MAC adres:4000 Jumbo rámec [Bytes]:16000 Rychlost předávání paketů [Mpps]:14,9Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.