SAMSUNG LFD 65\" - LH65WMBWBGCXEN flip PRO panel
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SAMSUNG LFD 65" - LH65WMBWBGCXEN flip 2 panel
EAN: 8806094472493
Kreativita bez hranic
Pište, kreslete, inspirujte. Samsung Flip nabízí plynulý zážitek z psaní a kreslení.
Není třeba speciální dotykové pero. Tvořte inspirativní díla čímkoliv.
Sdílení a spolupráce
Samsung Flip podporuje snadné zapojení více uživatelů díky konektivitě.
Vy a vaši kolegové můžete upravovat a vytvářet obsah v té nejvyšší kvalitě.
Intuitivní ovládání
Uživatelské rozhraní Samsung Flip je navrženo pro snadnou navigaci.
Rychlý přístup ke všem důležitým funkcím je samozřejmostí.
Ochrana originality
Uzamkněte své myšlenky před zvídavými očima. Samsung Flip je vybaven zabezpečením.
Umožňuje nastavit individuální heslo pro přístup k vybraným projektům.
Flexibilita a synchronizace
Samsung Flip podporuje různá řešení pro sdílení a úpravu obsahu.
Využijte svá mobilní zařízení a připojte se k displeji bezdrátově nebo pomocí kabelu.
Efektivní práce
Synchronizujte svá zařízení se Samsung Flip prostřednictvím funkce Touch Out Control.
Změny na displeji se v reálném čase odrazí i na ostatních zařízeních.
Přizpůsobitelnost
Upravte si Samsung Flip podle svých potřeb. Je umístěn na ergonomickém a nastavitelném stojanu.
Prezentujte své nápady v horizontální nebo vertikální poloze.
Ukládání poznámek
Samsung Flip umožňuje snadné uložení vašich zaznamenaných myšlenek.
Zbavte se nepříjemného přepisování, fotografování a rozesílání poznámek.
Styl a komfort
Samsung Flip je elegantní světle šedý doplněk pro každé moderní pracoviště.
Pyšní se ergonomickým designem s možností naklonění o 4,5 stupně.
Dodávky obsahují:
- Samsung Flip
- Pouzdro na pero
- Odkládací poličku
Flip je připraven poskytnout moderní způsob prezentace myšlenek a praktické pomůcky pro každodenní práci.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.