SRV 9550BK robotický vysavač SENCOR
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SENCOR SRV 9550BK Robotický Vysavač
SENCOR SRV 9550BK je vybaven systémem cyklonové filtrace SUPER CYCLONE s podtlakem 8 000 Pa pro maximální účinnost.
Přesná laserová navigace
Robotický vysavač SENCOR SRV 9550BK je vybaven přesnou laserovou navigací LIDAR pro dokonalý úklid.
Prémiová baterie
6 400 mAh silná Li-Ion baterie LG umožňuje až 200 minut úklidu na jedno nabití.
Účinné mopování
SENCOR SRV 9550BK nabízí účinné aktivní mopování během vysávání pro dokonalou čistotu.
Mapování více podlaží
Robotický vysavač SENCOR SRV 9550BK dokáže mapovat až 5 různých podlaží díky funkci multi-mapping.
Nastavení pro každou místnost
Díky funkci multi-room můžete nastavit optimální úklid pro každou místnost zvlášť.
Čtyři úklidové režimy
SENCOR SRV 9550BK nabízí čtyři úklidové režimy pro různé potřeby.
Wifi 2,4 GHz / 5 GHz
Robotický vysavač SENCOR SRV 9550BK je vybaven Wifi 2,4 GHz / 5 GHz pro snadné ovládání.
Účinnost na všech površích
SENCOR SRV 9550BK je ideální pro čištění koberců, plovoucích podlah, parket, linolea, dlažby atd.
Infračervené senzory
Infračervené přední senzory chrání robotický vysavač SENCOR SRV 9550BK proti nárazu a pádu ze schodů.
BLDC motor
65 W BLDC motor zaručuje vysoký výkon, tichý chod a dlouhou provozní životnost.
SENCOR NAV. 18.0
SENCOR NAV. 18.0 je naváděcí systém pro dokonalou orientaci v prostoru.
Funkce "MOP"
SENCOR SRV 9550BK nabízí možnost mokrého stírání současně s vysáváním pro dokonalou čistotu.
Systém vysavače s třemi rotačními kartáči
SENCOR SRV 9550BK je vybaven systémem vysavače s třemi rotačními kartáči pro dokonalé čištění.
Široká škála senzorů
SENCOR SRV 9550BK je vybaven širokou škálou senzorů pro dokonalou orientaci a bezpečnost.
Dvě nádoby na prach
SENCOR SRV 9550BK je vybaven dvěma nádobami na prach pro suché vysávání a pro mopování.
Bohaté funkce aplikace
SENCOR SRV 9550BK nabízí bohaté funkce aplikace pro snadné a pohodlné ovládání.
Provozní doba
SENCOR SRV 9550BK nabízí provozní dobu až 200 minut na jedno nabití baterie.
Ovládání přes ALEXA / GOOGLE HOME
SENCOR SRV 9550BK můžete ovládat přes ALEXA / GOOGLE HOME pro maximální pohodlí.
Nabíjecí základna a baterie
Nabíjecí základna a 6 400 mAh, Li-ion baterie jsou součástí balení.
Překonávání překážek
SENCOR SRV 9550BK může přejíždět dveřní prahy až do výšky 1,8 cm.
Hlučnost
Hlučnost SENCOR SRV 9550BK je ...
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.