SWS 4100 W METEOSTANICE SENCOR
799 Kč
599 Kč
495 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SENCOR SWS 4100 W Meteostanice
SENCOR SWS 4100 W je vysokokvalitní meteostanice s bezdrátovým snímačem, která vám přináší předpověď počasí přímo do vašeho obývacího pokoje.
Displej a funkcionalita
Displej meteostanice zobrazuje ikonu předpovědi počasí, ať už je slunečno, oblačno, zataženo, prší nebo sněží. Barevný LCD displej je vybaven třemi úrovněmi jasu, takže si můžete vybrat mezi vysokým, nízkým nebo vypnutým stavem.
Měření teploty a vlhkosti
Meteostanice SENCOR SWS 4100 W měří vnitřní i venkovní teplotu a vlhkost, a to s indikátorem vývoje. Rozsah měření vnitřní teploty je od -9,9°C do +50°C, venkovní teploty od -40°C do +60°C, vnitřní vlhkosti od 1% do 99% RV a venkovní vlhkosti od 10% do 99% RV.
Čas a datum
Tato meteostanice také zobrazuje digitální čas a datum ve formátu 12 nebo 24 hodin a má funkci opakovaného buzení.
Indikátory a výstrahy
SENCOR SWS 4100 W je vybavena indikátory komfortu a výstrahou před námrazou. Ukládá maximální a minimální záznamy do paměti, které lze manuálně nulovat, a poskytuje hodinový záznam za uplynulých 24 hodin.
Senzor
Meteostanice je dodávána s jedním senzorem (SWS TH4100), ale je možné připojit až tři senzory a automaticky střídat zobrazení naměřených dat všech tří senzorů.
Napájení a rozměry
Hlavní jednotka je napájena adaptérem DC 5 V / 1200 mA a má záložní baterii 3 x 1,5 V typu AAA. Senzor je napájen 2 x 1,5 V bateriemi typu AA. Rozměry hlavní jednotky jsou 147 x 74 x 17 mm a senzoru 38 x 100 x 22 mm.
Přenos dat
Přenos dat mezi hlavní jednotkou a snímačem je možný až do vzdálenosti 80 m v otevřeném prostoru, s frekvencí vysílání senzoru 433,92 MHz.
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.