TechnoLine WS 1700 - meteorologická stanice
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TechnoLine WS 1700 - Meteorologická Stanice
EAN: 4029665117003
Popis
TechnoLine WS 1700 je vysoce přesná meteorologická stanice s inverzním displejem. Displej o rozměrech 78 x 123 mm je ovládán pomocí dotykových tlačítek.
Funkce
- Měření vnitřní a vnější teploty
- Měření relativní vlhkosti
- Měření barometrického tlaku
- Měření rychlosti a směru větru
- Měření dešťových srážek
- Předpověď počasí
Čas a datum
Čas a datum jsou řízeny rádiovým signálem DCF-77 s možností manuálního nastavení. 12 nebo 24 hodinový formát zobrazení času.
Alarmy
Stanice je vybavena dvěma budíky s funkcí opakovaného buzení (Snooze) po 5 minutách. Alarm horních a dolních mezí vnitřní a vnější teploty.
Měření teploty
Zobrazení vnitřní teplené pohody (Feel Like) a vniřního rosného bodu (Dew point). Zobrazení vnějšího teplotního indexu (Heat Index).
Měření vlhkosti
Měření vnitřní a vnější relativní vlhkosti s ikonou tepelné pohody.
Měření větru
Měření rychlosti a směru větru s 16 rozlišeními směru větru. Zobrazení rychlosti větru v km/h, nebo mph. Hodnota Wind Chill.
Měření srážek
Zobrazení naměřených dešťových srážek za 1 hodinu, 24 hodin a celkový úhrn srážek v mm, nebo inch (palcích).
Předpověď počasí
5 ikon předpovědi počasí (jasno, polojasno, zataženo, déšť, silný déšť).
Barometrický tlak
Měření barometrického tlaku s možností nastavení nadmořské výšky od -190 mnm do 2000 mnm. Zobrazení hodnoty barometrického tlaku v hPa, nebo inHg.
Obsah balení
- Hlavní jednotka
- Stojánek hlavní jednotky
- Bezdrátové čidlo pro měření teploty a relativní vlhkosti (vysílač)
- Radiační štít pro bezdrátové čidlo (vysílač)
- Anemometr
- Srážkoměr
- Nerezová trubka
- Plastový stojan
- Montážní sada se šrouby a objímkami
- Český, německý, anglický, francouzský, italský, holandský, španělský a polský návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.