TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3428X (24xGbE, 4xSFP+, 2xConsole, fanless)
8 374 Kč
6 830 Kč
5 645 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3428X
Představení produktu
TP-Link OMADA JetStream switch TL-SG3428X je řízený switch s vysokou propustností a pokročilými funkcemi.
Hlavní výhody
- 4 sloty SFP+ s rychlostí 10 Gbit/s
- 24 gigabitových portů RJ45
- Integrace do platformy Omada SDN
- Statické směrování pro efektivní využíví sítě
- Robustní strategie zabezpečení
- Optimalizace přenosu hlasu a videa
Technické specifikace
Hardware:
- 24× 10/100/1000 Mbps RJ45 Ports
- 4× 10G SFP+ Slots
- 1× RJ45 Console Port
- 1× Micro-USB Console Port
- Ventilátor: Fanless
- Napájení: 100-240 V AC~50/60 Hz
- Rozměry: 17.3 × 7.1 × 1.7 in
- Možnost montáže do racku
Výkon
- Přepínací kapacita: 128 Gbps
- Rychlost předávání paketů: 95.23 Mpps
- Velikost MAC adresáře: 16 K
- Velikost paketové paměti: 12 Mbit
- Maximální velikost paketu: 9 KB
Software Features
- Quality of Service
- L2 and L2+ Features
- L2 Multicast
- VLAN
- Access Control List
- Security
- IPv6
- L3 Features
- Management
Advanced Features
- Support Omada Hardware Controller
- Automatic Device Discovery
- Batch Configuration
- Batch Firmware Upgrading
- Intelligent Network Monitoring
- Abnormal Event Warnings
- Unified Configuration
- Reboot Schedule
- ZTP (Zero-Touch Provisioning)
Management
Omada App
Yes. Requiring the use of OC300, OC200, Omada Cloud-Based Controller, or Omada Software Controller.
Centralized Management
- Omada Cloud-Based Controller
- Omada Hardware Controller (OC300)
- Omada Hardware Controller (OC200)
- Omada Software Controller
Ostatní
- Certifikace: CE, FCC, RoHS
- Požadavky na systém: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™ nebo Windows 7/8/10/11, MAC OS, NetWare, UNIX nebo Linux.
- Provozní teplota: 0–45 ? (32–113 ?); Skladovací teplota: -40–70 ? (-40–158 ?) Provozní vlhkost: 10–90% RH non-condensing Skladovací vlhkost: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.