TP-Link switch TL-SX105 (5x10GbE, fanless)
9 599 Kč
8 288 Kč
6 850 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SX105
EAN: 6935364030896
Popis produktu
TP-Link TL-SX105 je stolní switch s 5 porty a přepínací kapacitou až 100 Gbit/s. Poskytuje rychlé připojení k úložišti NAS 10G, serveru, hernímu počítači a dalším aplikacím.
Hlavní výhody
- Pět portů 10 Gbit/s poskytuje kapacitu přepínání až 100 Gbit/s.
- Optimální rychlost připojení díky funkci automatického vyjednávání rychlostí.
- Revoluční konstrukce bez ventilátoru pro tichý provoz.
- Odolné kovové pouzdro pro dlouhou životnost produktu.
- Zapojení „Plug and Play“ pro snadné nasazení.
Technické specifikace
Standards and Protocols: IEEE 802.3, 802.3u, 802.3ab, 802.3x, 802.1p, 802.3an, 802.3bz
Interface: 5× 100Mbps/1Gbps/2.5Gbps/5Gbps/10Gbps Ports, Auto-Negotiation, Auto-MDI/MDIX
Fan Quantity: Fanless
External Power Supply: External Power Adapter (Output: 12 VDC / 2.0 A)
Dimensions ( W x D x H ): 8.9×5.2×1.4 in (226×131×35 mm)
Max Power Consumption: 21.4 W
Switching Capacity: 100 Gbps
Packet Forwarding Rate: 74.4 Mpps
MAC Address Table: 32 K
Packet Buffer Memory: 2 Mb
Jumbo Frame: 10 KB
Software Features
Advanced Features: 802.3X Flow Control, 802.1p/DSCP QoS
Transfer Method: Store and Forward
Other Features
Certification: CE, FCC, RoHS
Environment: Operating Temperature: 0–40 °C (32–104 °F), Storage Temperature: -40–70 °C (-40–158 °F), Operating Humidity: 10–90% RH non-condensing, Storage Humidity: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.