TP-Link switch TL-SG116P (16xGbE, 16xPoE+, 120W, fanless)
4 799 Kč
4 201 Kč
3 472 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link TL-SG116P: 16-Portový Gigabitový Switch s PoE
EAN: 4895252500301
Přehled
16 × 802.3af/at-kompatibilní PoE+ porty.
Vysokorychlostní připojení s 16 x gigabitovými PoE+ RJ45 porty.
Dosah a priorita
Přenos dat a energie až na vzdálenost 250 m v režimu Extend.
Prioritní režim pro porty 1–4.
Režim izolace a PoE Auto Recovery
Možnost oddělit klientský provoz jedním kliknutím.
Automatizovaný restart zařízení s napájením PoE.
Plug and Play
Žádná nutnost konfigurace.
Technické specifikace
- 16× 10/100/1000Mbps RJ45 Ports
- Fanless
- External Power Adapter (Output: 53.5 VDC / 2.43 A)
- Packet Forwarding Rate: 23.8 Mpps
- PoE Ports: Ports 1–16
- Power Supply: 120 W
- Mac Address Table: 8K, Auto-learning, Auto-aging
- Switching Capacity: 32 Gbps
- Dimensions: 11.3 × 4.4 × 1.0 in
Software Features
- Compatible With IEEE 802.3af/at Compliant PDs
- Extend Mode Button (Ports 1–4, Up to 250 m PoE power supply and data transmission)
- Priority Mode Button (Ports 1–4)
- Isolation Mode Button (Ports 1–7 / 8-14)
- PoE Auto Recovery (Ports 1-16)
- Mac Address Auto-Learning And Auto-Aging
- IEEE 802.3x Flow Control
- 802.1p/DSCP QoS
- IGMP Snooping
Environment
- Operating Temperature: 0–40 °C
- Storage Temperature: -40–70 °C
- Operating Humidity: 10–90% RH non-condensing
- Storage Humidity: 5–90% RH non-condensing
Certification
FCC, CE, RoHS
Package Contents
- TL-SG116P
- Power Adapter
- Installation Guide
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.