TrueCam H7 GPS 2.5K (s detekcí radarů) - kamera do auta
3 480 Kč
3 208 Kč
2 651 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TrueCam H7 GPS 2.5K - Kamera do auta
TrueCam H7 je skrytá kamera do auta s maximální nenápadností a špičkovým obrazem. Ovládání a stahování videí probíhá přes mobilní aplikaci a 5 GHz WiFi.
Umístění a design
Autokamera TrueCam H7 nemá displej a ovládá se přes aplikaci. Díky malým rozměrům a nenápadnému designu ji můžete umístit kamkoliv v autě.
Ostré video ve 2.5K
TrueCam H7 pořizuje špičkové záběry v rozlišení 2.5K. Díky snímkovací frekvenci 30 FPS je přehrávání videí plynulé a zachytí všechny důležité detaily.
Detekce radarů
Autokamera vás včas a v češtině upozorní na statické radary. Díky zabudované GPS můžete rychlost zobrazit přímo ve videu.
Ovládání přes aplikaci
TrueCam H7 se ovládá přes vyladěnou mobilní aplikaci. Díky výkonné 5 GHz WiFi je přenos dat 5 krát rychlejší než u běžné 2.4 GHz WiFi.
Kondenzátor místo baterie
TrueCam H7 má místo klasické baterie superkondenzátor, který zaručuje násobně delší životnost a maximální bezpečí.
Další funkce
- Automatický start
- Záznam do smyčky
- G-senzor
- České menu
Nocní režim
TrueCam H7 díky špičkovému čipu pořídí průkazné video i v těžkých podmínkách, jako je šero nebo tma.
Doplňkové příslušenství
- Zadní Full HD kamera
- CPL filtr
Specifikace
- Rozlišení videa: 2.5K (2560×1440) @ 30 fps, Full HD (1920×1080) @ 30 fps
- Úhel záběru: 140 °
- Formát videa: MP4, komprese H.265
- Rozlišení fotografie: až 4 Mpx
- Formát fotografie: JPG
- Paměť: Micro SD až 128 GB
- Konektivita: 5 GHz WiFi, 2.4 GHz WiFi, MicroUSB
- Napájení: Superkondenzátor
- Rozměry: 98 × 30 × 45 mm
Obsah balení
- Autokamera TrueCam H7
- 3M držák na sklo (2×)
- Adaptér do autozapalovače se dvěma USB výstupy
- Napájecí MicroUSB kabel o délce 3 m
- Datový MicroUSB kabel do PC
- 3M držák pro uchycení napájecího kabelu (5×)
- Elektrostatická samolepka na čelní sklo
- Ochranný obal pro uschování a přenášení
- Návod
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.