UBNT U Fiber, 8-port GPON OLT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UBNT U Fiber, 8-port GPON OLT
EAN produktu: 810354026607
Popis produktu
UBNT U Fiber, 8-port GPON OLT (UF-OLT) je vysoce výkonné zařízení pro optické sítě. Nabízí až 8 GPON portů a podporuje až 128 klientů na port. To umožňuje provozovat až 1024 souběžných klientů s fyzickými linkami do vzdálenosti 20 km.
Konektory
UF-OLT je vybaveno 8 GPON porty, dvěma SFP+ porty s rychlostí 10G, jedním ethernetovým portem určeným pouze pro management a jedním konzolovým portem.
Management
Management OLT jednotek je snadný a intuitivní. Zařízení disponuje webovým rozhraním, kde je možné sledovat aktuálně připojené jednotky, upgradovat hromadně firmware a další. K dispozici je také centrální správa pomocí softwaru UNMS (Ubiquiti Network Management System).
UNMS
UNMS je komplexní správa nejenom pro OLT a jejich klienty ale také pro jakékoliv jednotky z portfólia Ubiquiti Networks. Controller je možné stáhnout a nainstalovat na os Linux. Cloudové řešení není zatím podporováno.
Redundantní napájení
UF-OLT je standardně dodáván s jedním AC/DC napájecím modulem a jednou volnou šachtou pro druhý napájecí modul.
Obsah balení
- Zařízení
- Úchyty do 19" racku
- Rackmount sada
- GPON SFP modul (UF-GP-B+)
- Napájecí kabel
Fyzické charakteristiky
- Provozní teplota [°C]: -10 až 45
- Hloubka [mm]: 286
- Šířka [mm]: 442
- Výška [mm]: 44
Konektory a rozhraní
- Sériový port: RJ45
- Rychlosti LAN: (1) 10/100Mbps
- Počet GPON SFP portů: 8
- Rychlosti SFP/SFP+: (2) 10Gbps
Napájení
Max. spotřeba energie [W]: 40
Optika
- Přenosová rychlost: 2.488 / 1.244 Gbps
- Vlnová délka - Tx/Rx [nm]: 1490 / 1310
- Dosah [km]: 20
Software
- Výchozí IP adresa: 192.168.1.1
- Výchozí jméno a heslo: ubnt / ubnt
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.