Viking bateriový generátor X-1000 + solární panel X80
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Viking bateriový generátor X-1000 + solární panel X80
EAN produktu: 614057
Výkonný bateriový generátor
Viking X-1000 je výkonný generátor s kapacitou 1010 Wh.
Vše v jednom balení
Generátor obsahuje veškeré příslušenství včetně 80W solárního panelu.
Tichý a výkonný
Inteligentní ventilátor generátoru zajišťuje tichý provoz.
Univerzální využití
Dvě EU zásuvky umožňují napájet téměř jakékoliv zařízení.
Solární panel X80
Solární panel X80 nabízí výkon 80W pro efektivní nabíjení.
Lehký a skladný
Solární panel je lehký a skladný, ideální pro cestování.
Vysoká efektivita
Monokrystalické články s efektivitou >23% pro maximální využití sluneční energie.
Snadné zapojení
Solární panel je snadno zapojitelný s generátorem Viking X-1000.
Technické specifikace
Model: VIKING X-1000
Baterie: Li-ion NCM polymer
Kapacita: 1010Wh/25.9V/39Ah (273 000mAh/3.7)
Napětí baterie: 25.9V
Životnost: min. 2000 nabíjecích cyklů
Výstupní napětí: 230V/50Hz
Výstupní výkon: 1000W
Maximální zatížení: 2000W/1.5s
Max. výkon sol. nabíjení: MPPT 360W
Rozměry produktu: 475x406x120mm
Hmotnost: 11.5kg
Materiál: Tvrzený plast
IP ochrana: IP65
Pracovní teplota: -20°C-40°C
Skladovací teplota: 0°C-40°C
Příslušenství: napájecí kabel, propojovací kabel k sol. panelu, cigaretová nabíječka, návod na obsluhu
Certifikace: CE, RoHS, ISO
Specifikace solárního panelu
Maximální výkon: 80 W
Maximální napájecí napětí: 19.8V
Maximální proud: 4.04 A
Účinnost buněk (%): >23%
Konstrukce: Odolná, textilní tkanina
Rozměr rozloženého modulu: 1260*415*10mm
Rozměr složeného modulu: 415*300*25mm
Hmotnost: 1.9Kg
Počet sol. panelů: 4
Osvědčení: CE,ROHs,ISO
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.