ZEBRA ZT230t průmyslová tiskárna, 203dpi, RS-232, USB, LAN, ZPL, TT
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nejlevnější verze střední třídy tiskáren Zebra disponuje funkci Element Energy Equalizer ™ (E3 ) pro vynikající kvalitu tisku. Standardně se dodává v provedení s USB2.0 a RS-232 porty. Jednoduché OSD menu nastavení funkcí na předním panelu, snadný přístup k výmeně kotouče či seřízení termohlavy a další zajímavé funkce dělají z této tiskárny zajímavého hráče na trhu.
Specifikace tiskárny:
- Typ tisku - termotransferový
- Rozlišení - 203 dpi (8 dots/mm)
- Paměť - 128MB Flash, 128MB RAM
- Šířka tisku - 104 mm
- Délka tisku - 3988 mm (optional)
- Rychlost tisku - 152 mm/s
- Rozhraní - USB2.0, RS-232
- Síťová karta - LAN
Vlastnosti média:
- Šířka štítku a krycí vrstvy - 19.4 mm až 114 mm
- Maximální délka štítku a krycí vrstvy - 991 mm
- Průměr pásky - max 203 mm
- Tloušťka média - 0.076 mm až 0.25 mm
- Typy médií: kontinuální, s perforací, black mark
Specifikace pásky:
- Standardní délka - 300 m nebo 450 m
- Vnější průměr - u délky 300m - 68.6 mm, u délky 450 m - 81.3 mm
- Šířka pásky - od 40 mm do 110 mm
- Průměr jádra - 25,4 mm
Vlastnosti:
- Šířka - 242 mm
- Výška - 277 mm
- Hloubka - 432 mm
- Hmotnost - 9,1 kg
- Přepravní hmotnost - 11,4 kg
- Provozní teplota - 5°C až 40°C
- Skladovací teplota: -40°C až 60°C
- Provozní vlhkost: 20% až 85% nekondenzující
- Skladovací vlhkost: 5% až 85% nekondenzující
- Napájení 100-240V, 47-63 Hz
Osvědčení:
- IEC 60950
- EN 55022 třída B
- EN55024
- EN 61000-3-2
- EN 61000-3-3
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.